כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הגר"מ וולפסון: "מלחמת עולם עומדת בפתח"

המשפיע הגאון רבי משה וולפסון, מזקני רבני ארה"ב, מתריע: "חז"ל אומרים שפרס תשמיד את העולם - עומדת לפרוץ מלחמת עולם" • "אנו מאמינים שיהיה נס - ה' עושה ניסים ליהודים בישראל"

הגאון רבי משה וולפסון
הגאון רבי משה וולפסון

הגאון רבי משה וולפסון, ראש קהילת 'אמונת ישראל' בפלטבוש, ומזקני הרבנים בארה"ב, קורא לציבור להתעורר וצופה תקופה לא קלה.

הגר"מ וולפסון, הנחשב לחלוץ המשפיעים בציבור הכלל חסידי, קיים כנס חירום לאנשי קהילתו, במהלכו קרא להתחזק בתורה ותפילה, כדי לשרוד את התקופה הקשה.

"חז"ל אומרים שפרס תשמיד את העולם", אמר, "היהודים יהיו במצב קשה. מדוע אנו שקטים? איפה ההתעוררות? איננו יודעים שצריך לבקוע שערי שמים לבקש רחמים מרבונו של עולם?

"במהלך השבועות הקרובים אנו עומדים לפני מלחמה כוללת באיראן, ישראל, אירופה וארה"ב, ועל כלל ישראל להתכונן לה.

"המנהיג באיראן אמר שהוא רוצה להרוג כל יהודי, בדיוק כמו המן. אם הוא יצליח להשיג נשק גרעיני, והמומחים אומרים שיהיה לו בקיץ, זו תהיה סכנה גדולה לכלל ישראל. חלק ניכר מהיהודים גרים בארץ ישראל, והממשלה שם אומרת שהם יתקפו קודם.

"אם זה יקרה תפרוץ מלחמת עולם. הגאון רבי יוסף רוזנבלום, ראש ישיבת שערי יושר, אמר לי שאנו נמצאים בעת צרה גדולה, ובזמן של דין הקב"ה מדקדק יותר על כל פרט אפילו קטן, וצריך להתחזק יותר.

"לא צריך להכנס לפאניקה", אמר, "אנו מאמינים שה' יעשה לנו ניסים. אולי הגיע זמן הגאולה, וצריך להתכונן לגאולה. מאז השואה ה' עשה ניסים גדולים ליהודים, ובפרט בארץ ישראל שמארחת את רוב היהודים בעולם. ועולם התורה זוכה לסיעתא דשמיא מעל הטבע. רואים שה' רוצה לעשות לנו ניסים וישועות וצריך להתכונן לישועות.

"הדרך להתכונן לישועות היא להתחזק בתורה וחסד, ולייחד תפילות מיוחדות לרגל המצב. ובפרט לומר פרק מ"ו בתהילים, כפי שהורה האדמו"ר רבי אהרן מבעלזא זצ"ל לומר בזמן של מלחמות. כל אחד צריך להתפלל היום עליו ועל משפחתו ועל כל כלל ישראל שיזכו לינצל מהמלחמה שבפתח, שהיא חבלו של משיח".
הרב משה וולפסון פרס מלחמה תורה ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד