כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

האקרים ערבים חשפו פרטים של אלפי ישראלים

האקרים ערבים חשפו פרטים של אלפי ישראלים

ארגון 'זכרו את עימאד' הפועל בשם בכיר חיזבאללה שחוסל פרץ לאתר אחסון ישראלי גדול ופרסם מידע שכולל פרטי אשראי, מייל ופייסבוק


תגיות: האקרים,עימאד מורנייה המלחמה המקוונת בישראלים נמשכת: ארגון האקרים ערבי העונה לשם "Remember Emad" אשר פועל בשם בכיר חיזבאללה עימאד מורנייה שחוסל ב-2008 פרץ לאתר איחסון ישראלי גדול ופרסם פרטים מזהים על אלפי אזרחים ישראלים.

>­לבדיקה אם המידע שלכם נחשף - לחצו כאן

בין היתר פורסמו פרטי כרטיסי אשראי, כתובות מייל, סיסמאות פייסבוק ואף צילומי תעודת זהות וצ'קים שאוחסנו באתר Webgate. מדובר באתר המאחסן אלפי דומיינים ישראליים, מידע ועוד. את דבר הפריצה אותה ביצע הארגון הבלתי מזוהה פרסמה התוכנית צינור לילה בערוץ 10.

ההאקרים שפרצו לאתר טענו כי הצליחו להעתיק כמות גדולה מאד של אינפורמציה אישית על ישראלים, ופרסמו את ההודעה הבאה: "'זרם ההתקוממות העולמי' מאמין באידאלים הנשגבים של אנושות כולל שלום, שוויון, הסרת גזענות, חיים כבודים. הזרם מבסס את שורשיו בכל העולם ומעריך בסיסים להיאבק מול כיבוש, שפיכות דמים, טרור, והפחדה".

חברת כרטיסי האשראי כאל מסרה כי בבדיקה שערכה בקבצים שפרסמו ההאקרים הערבים היו 18 כרטיסים בלבד של החברה. "הכרטיסים שנחשפו נחסמו באופן מיידי לשימוש ואנו ננפיק ללקוחות כרטיסים חדשים. החברה תבצע מחר בבוקר פנייה יזומה לבעלי הכרטיסים", נמסר.

עוד הודיעה החברה כי בשעות הקרובות יכולים לקוחות כאל לבדוק האם כרטיסם נחשף באמצעות כניסה לאתר החברה בכתובת www.calonline.co.il והקשה בחלונית המיועדת את מספר תעודת הזהות. "כאל מדגישה כי היא עומדת מאחורי לקוחותיה ואחראית לכל נזק שייגרם בגין שימוש לרעה בכרטיסי האשראי".


ההודעה שפרסמו ההאקרים באתר האיחסון צילום מסך של אתר האחסון
ישראלים חשופים ברשת
זו לא הפריצה הגדולה הראשונה בתקופה האחרונה. רק לפני חודש נודע כי עשרות כתובות של דואר אלקטרוני וסיסמאות של גולשים ישראלים פורסמו בעמוד הפייסבוק הערבי של קבוצת ההאקרים אנונימוס.

בין היתר מדובר בסיסמאות לשרותי מייל וגישה אישית של האתרים: ג'ימייל, וואלה, הוטמייל, נענע, בזק

בינלאומי ואפילו כנסת ישראל.

מנהל תחום תקיפה וסייבר באבנת אבטחת מידע רוני בכר מסר אז בתגובה כי "מדובר ככל הנראה בחדירה לאתר ישראלי המחייב הזדהות באמצעות כתובת דוא"ל וסיסמה כפי שנהוג באתרי פורומים, תוכן ומסחר".
האקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד