כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

האקרים ערבים חשפו פרטים של אלפי ישראלים

אתר האקרים ערבי על שמו של איש החיזבאללה עימאד מורנייה - חשף פרטים של אלפי ישראלים, כולל פרטי כרטיסי אשראי • מרבית כרטיסי האשראי כבר אינם פעילים

אתר ההאקרים. צילומסך
אתר ההאקרים. צילומסך

פרטים אישיים של אלפי ישראלים נחשפו על ידי האקרים ערבים.

האתר "זכרו את עימאד", על שם עימאד מורנייה, פרסם מאגרי מידע שנגנבו מחברת אחסון השרתים הישראלית "וובגייט", ובהם גם קבצים הכוללים פרטים אישיים ומספרי כרטיסי אשראי.

כולל צילומים של תעודות זהות וצ'קים, כמו גם מאגרי נתונים מפורומים של רשות השידור ובסיס נתונים מאתר "ועידת הנשיא". בסיס הנתונים המדובר אינו כולל פרטים אישיים של משתתפים.

המידע שנגנב הוא ברובו מידע ישן מהשנים 2008-9. הסיפור נחשף על ידי צוות התוכנית "צינור לילה".

ההאקרים טוענים כי גנבו טרהבייטים של מידע והפרסום הנוכחי הינו רק ההתחלה.

ההאקרים פרסמו באתר הודעה בעברית, בה נאמר: "'זרם ההתקוממות העולמי' מאמין באידאלים הנשגבים של אנושות כולל שלום, שוויון, הסרת גזענות, חיים כבודים. הזרם מבסס את שורשיו בכל העולם ומעריך בסיסים להיאבק מול כיבוש, שפיכות דמים, טרור, והפחדה. אלפים מתמסרי חירות ועירנות שתעבו מהריגת נשים וילדים ורצח מדענים רוצים לחשוף מסמכים ולהזהיר את ישראל לחדול מרצח ופשע ולהצטרף לזרם השלום העולמי. לכן זרם ההתקוממות העולמי נגד אי הצדק וזוועה חושף את מסמכים שהשיג בעזרת חבריו ברחבי ישראל ובעולם כדי להיות אזהרה ראשונה מול רצח אנשים בידי ישראל בעולם. אין ספק לנו שאנשים בעל מצפון ער ושוחר שלום לא ישאירו אותנו לבד במהלך הזה".

מחברת "כאל" נמסר כי "בבדיקה שערכנו נמצא כי בקבצים שפרסם ההאקר היו 18 כרטיסים בלבד של חברת כאל.

הכרטיסים שנחשפו נחסמו באופן מיידי לשימוש ואנו ננפיק ללקוחות כרטיסים חדשים. החברה תבצע בבוקר פנייה יזומה לבעלי הכרטיסים. בשעות הקרובות יכולים לקוחות כאל לבדוק האם כרטיסם נחשף באמצעות כניסה לאתר החברה בכתובת www.calonline.co.il".

מלאומי קארד נמסר כי מדובר ב - 30 כרטיסים תקינים בלבד מסוג לאומי קארד. אנשי אבטחת המידע של החברה איתרו במהירות את הקבצים והגבילו מיידית את השימוש של כרטיסים אלו.

מישראכרט נמסר כי נחשף קובץ המכיל כ-1,500 רשומות. מתוכן זוהו 49 כרטיסים פעילים בלבד השייכים לקבוצת ישראכרט. הכרטיסים נחסמו מיידית והודעה תימסר ללקוחות.
האקר כרטיס אשראי חיזבאללה מחשבים ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד