כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

סערה בבית"ר: פרצופה האמיתי של משמרת הצניעות

אסיר משוחרר, העובד כ'גיבוי' למשמרת הצניעות, יצר קשר אסור עם נערה באמצעות מייל של חבירו - עובד עירייה ועבריין מורשע • נערי השוליים בעיר יפגינו נגד העירייה

נוער שוליים. צילום ארכיון
נוער שוליים. צילום ארכיון

חבר 'משמרת הצניעות' בעיר בית"ר עילית מצא דרך מקורית לשמור על הצניעות:

י', אסיר משוחרר המגבה את עבודתם של שומרי הצניעות בעיר, ניהל תכתובת עם נערה תושבת העיר באמצעות מייל עם דומיין של העירייה. העיתונאי איציק הלפרין חשף הבוקר (ה) ב'זמן ירושלים' כי הוא התכתב עמה דרך מייל של ג', מדריך נוער מטעם העירייה ועבריין מורשע, אשר בעצמו נעלם לפני כחודש, ועל פי הנטען בכתבה הוא נמלט לחו"ל.

הנערה עצמה טענה כי ההתכתבויות נוהלו דרך המייל של ג', מכיוון שלא התאפשר להם לשוחח בטלפון ולי. עצמו אין כתובת אימייל.

'משמרת הצניעות' בבית"ר עילית פועלת יותר מארבע שנים, בתקופה זו ספגה תלונות רבות מצד נערים שטענו שספגו גם אלימות פיזית, חלקם הגישו תלונות במשטרת מחוז ש"י.

כעת, מסיבה לא ברורה, חדלה משמרת הצניעות לפעול ואחד מראשיה נמלט - ככל הנראה - למיאמי.

"זו שחיתות מדרגה ראשונה, הם אלה שמטיפים להפרדה בין נשים לגברים. זה מה שקורה כשנותנים לחתול לשמור על השמנת, וזהו פרצופה האמתי של משמרת הצניעות", אומר אחד מנערי השוליים בעיר.

כעת, כשיש להם קצת שקט, מתכוונים הנערים ללכת על כל הקופה - בשבוע הבא הם מקווים לרכז את הנוער שנשר ממסגרות חינוכיות בעיר לקיום הפגנה מול עיריית בית"ר עילית, בתקווה שזו תדאג לצרכיהם.

ממחוז ש"י נמסר בתגובה: "במשטרת מחוז ש"י מתנהלות חקירות בגין תלונות שהתקבלו, אך מכיוון שעדיין מתנהלת חקירה בנושא לא ניתן לפרט או לפרסם את המידע שנמצא ברשותנו. חשוב להדגיש, כל תלונה שתגיע לפתחה של תחנת מחוז ש"י תיבדק ותיחקר בכובד ראש".

דובר עיריית ביתר עילית מסר בתגובה: "אנחנו נותנים גיבוי לג' שעושה עבודת קודש. אינני מכיר מישהו בשם י' ולמיטב ידיעתי הוא מעולם לא עבד אצלנו. פעילות רכזי הנוער ממשיכה כרגיל, אף אחד לא ברח. מר ג' יצא לחופשה קצרה בחו"ל במסגרת ימי החופשה המאושרים".
ביתר עילית משמרת הצניעות נערה דובר משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד