כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

נחמן ואסתר קלצקי: "חושבים על לייבי כל יום"

עם סיום משפטו של רוצח הילד לייבי קלצקי ז"ל, שיגרו הוריו נחמן ואסתר - מכתב קורע לב לתקשורת • "אין דרך להבין את הכאב של אובדן ילד" • המכתב המלא - בפנים

נחמן ואסתר קלצקי: "חושבים על לייבי כל יום"

ביום חמישי אישר בית המשפט העליון בברוקלין שבארצות הברית את הסדר הטיעון בין התביעה לבין עורכי דינו של ארון לוי, מי שרצח את הילד לייבי קלצקי ז"ל בן ה-9.

עבור נחמן ואסתר היה זה מעמד קשה מנשוא. הם שלחו מכתב אותו הקריא דב הייקינד, חבר בית המחוקקים ומי שליווה אותם בשנה האחרונה בפני עשרות צוותי התקשורת.

'בחדרי חרדים' מגיש את המכתב המלא:

"כל דבר בעולם הוא מה'. כל מה שקורה לנו - הוא רצונו", נפתח המכתב. "לכולנו יש אתגרים, הקב"ה נותן לנו את הכוח להתגבר על האתגרים הללו. אשתי, אסתר, הילדים שלנו ואני כולם מבינים את תפקידנו בעולם שבמסגרתו אנחנו חייבים להמשיך עם כוחות גדולים יותר. עשינו את זה עד עכשיו אך ורק בעזרת הקב"ה - ובשביל זה אני מודה לו בכל ליבי.

"אין דרך להבין את הכאב של אובדן ילד. אסתר ואני מתמודדים עם הטרגדיה האיומה הזו משנה שעברה כאשר הילד הקטן שלנו לייבי נלקח מאיתנו באכזריות היום סגרנו מעגל בהיבט אחד וקטן של הסיוט הזה. זה לא אומר שאנחנו לא ממשיכים להרגיש את הכאב, אין יום שעובר בלי שאנחנו חושבים על לייבי שלנו.

"אנחנו רוצים להודות בראש ובראשונה לקהילה שלנו, לקהילה המיוחדת שלנו והחברים שהיו שם בזמנים הקשים. שלושה ימים של חוסר וודאות בלתי נסבלים, החיפושים והעזרה מהקהילה שלנו איפשרו לנו את הנוחות לפחות לדעת את האמת על גורלו של הילד שלנו.

"יותר מהכל אנחנו מודים לקב"ה שנתן לנו את לייבי והילדים האחרים שלנו. ה' לא נטש אותנו או את בננו. הוא היה עם בננו, איתנו וזה מה שאנחנו מאמינים בכל לבנו. ה' יביא לנו את הגאולה הסופית בקרוב ונוכל להתאחד עם לייבי וכל יקירינו".

נחמן ואסתר קלצקי.
לייבי קלצקי נחמן קלצקי ארון לוי ברוקלין רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד