ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

כתב אישום: ניסו לסחוט רב מניו יורק

שי כהן וסיימון סוריאנו נחשדים בקשירת קשר וניסיון לסחיטה באיומים של רב בניו יורק • גייסו שתי נשים לצורך ביצוע הסחיטה, אך הנשים חזרו בהן • הסיפור המלא

כתב אישום: ניסו לסחוט רב מניו יורק
אילוסטרציה צילום: ארכיון בחדרי

הותר לפרסום: פרקליטות מחוז תל-אביב הגישה היום (ב) בבית משפט השלום בעיר כתב אישום ובקשת מעצר נגד שי כהן וסיימון סוריאנו. לטענת הפרקליטות ניסו השניים לסחוט רב בקהילה היהודית בניו יורק. שמו של הרב עדיין אסור בפרסום.

השניים מואשמים בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע וניסיון לסחיטה באיומים. לכהן מיוחסת גם עבירה של איומים והדחת עד במהלך החקירה.

על-פי כתב האישום, שי כהן תכנן לסחוט כספים מרב בקהילה היהודית בניו-יורק, עמו הייתה לו היכרות מוקדמת, וקשר לשם כך קשר עם סוריאנו. לצורך ביצוע הסחיטה הם גייסו אישה - שתהווה בסיס לסחיטה. אך מאוחר יותר היא התחרטה, הודיעה על כך לנאשמים וגם סיפרה לרב על התוכנית לסחיטתו, ובעקבות כך קיבלה - לכאורה - איומים על חייה.

עוד נטען בכתב האישום, כי מאוחר יותר פנה כהן לאישה נוספת שתשתתף בתוכנית הפלילית לסחוט את הרב. גם היא החליטה בשלב מסוים לא להמשיך ולהשתתף בתוכנית. ב-17 ביולי, לאחר שקיבלה איומים - היא פנתה למשטרה. גם לאחר שהתלוננה ניסה כהן לשכנע אותה לחזור בה מתלונתה ולבטלה.

כאמור, שמותיהם של הרב הנסחט ושל המתלוננות עדיין אסורים לפרסום.
סחיטה כתב אישום פרקליטות בית המשפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד