י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הצילו את חייו של דותן • צפו בסרטון המרגש

דותן יהודה, צעיר בן 26 שחזר בתשובה לאחר שקיבל את המחלה, העלה סרטון ליוטיוב ובו הוא מתחנן "קראו פרק תהילים עבורי" • צפו בסרטון, שהפך בינתיים ללהיט

דותן יהודה. מתוך הסרטון
דותן יהודה. מתוך הסרטון

"להציל את חייו של דותן בדקה!" זהו שמו של הסרטון שעלה לפני כשבועיים ליוטיוב, ומאז הוא רץ ברשת.

בסרטון מופיע דותן יהודה, צעיר בן 26, המספר שלפני תקופה גילו אצלו את מחלת הסרטן בכבד. מדובר בסוג נדיר של סרטן שאינו מגיב לכימותרפיה, והוא מנסה סוג אחר של כימותרפיה שלא מתאימה לגידול שלו, אך קיים סיכוי קטן שהיא תעזור.

בסרטון שפרסם מספר דותן "הייתי מבקש ממי שיכול לקרוא עלי תהילים, אולי לקחת על עצמו משהו לרפואתי, כל דבר בעצם יעזור. דותן יהודה בן שרונה. באמת כל תפילה תעזור, כל ברכה תעזור.




"הייתי בחור חילוני לגמרי, עבדתי בחברת הייטק ברעננה, החלטתי מהרגע שגילו לי את המחלה להתקרב לקדוש ברוך הוא ולנסות לעשות כמה שיותר דברים בשביל להתחזק ולהתקרב. ואני מקווה שתוכלו לעזור לי ולנסות לעשות כל דבר שבעצם יעזור לי להמתיק את הגזרה שנגזרה עלי ואולי יקרה לי נס ואני אנצל מהמחלה הזאת".

הגולשים לא נשארו אדישים ולסרטון כבר נרשמו למעלה מ-28 אלף צפיות. הגולשים גם רשמו לדותן תגובות עידוד, "נתקלתי בסרטון שלך במקרה.. הורדת לי המון דמעות. בעז"ה לוקחת על עצמי תפילת מנחה כל יום לרפואתך. שנתבשר בבשורות טובות אמן". ובתגובה נוספת "דותן תהיה חזק ותאמין. לאמונה יש כח עצום, מתפלל להחלמתך המהירה, יניב".

לפני כשישה ימים עדכן דותן בתגובות לסרטון: "עדכון מהשטח, אחרי חצי שנה של כימותרפיה המצב רק החמיר וכעת הרופאים איבדו תקווה ואמרו לי פשוט שאין מה לעשות יותר, ה-CT האחרון יצא כל כך גרוע וכל הבדיקות גרועות, שפשוט החלטתי לא לעשות יותר בדיקות ולחיות את הזמן שנותר לי, תוך כדי אמונה שהשם יעזור לי, אין לי יותר למי לפנות חוץ מאליו, מקווה שהוא יאמין בי ויתן לי סיכוי להמשיך לחיות. תודה לכל המתפללים".

צפו בדותן, התפללו והפיצו את הסרטון.

קישורים:
מקור: שאריות ברשת
דותן יהודה סרטן בית חולים סרטון יוטיוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד