י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

הנהגת שתקעה את כבישי בני ברק • תיעוד

נהגת החנתה את רכבה באופן שמנע מאוטובוס לעבור ברחוב הרב קוק, ויצרה פקק תנועה ארוך שגלש עד לרחוב רבי עקיבא • בעזרת עוברים ושבים הוסטו גדרות והפקק השתחרר

הפקק. צילום: גולש באתר בחדרי חרדים.
הפקק. צילום: גולש באתר בחדרי חרדים.

דרמה ארוכה - מלווה בצפירות רמות של עשרות נהגים זועמים, שנתקעו בפקק תנועה מוזר למדי - התרחשה היום (ד) בשעות הצהריים ברחוב הרב קוק בבני ברק.

ברחוב מתצבעות בשבועות האחרונים עבודות שיפוצים ותשתיות, ולפיכך נתיב אחד בכביש נחסם על ידי גדרות שהוצבו במקום, והנסיעה מתאפשרת לכיוון אחד בלבד.

הנהגים שהחליטו בכל זאת לנסוע בכביש, גילו בסביבות השעה 2:10 בצהרים כי הם תקועים בפקק תנועה שנוצר על ידי נהגת בלתי אחראית שחנתה לצד מקומות החנייה המסומנים בכחול-לבן. "בצד הכביש היה רכב מסחרי שחנה בצורה עקומה, כאשר חלק ניכר ממנו בולט לכיוון הכביש", מספר יועץ התקשורת בנימין גרנות שנתקע בפקק ל'בחדרי חרדים'. "אוטובוס שעבר ברחוב ניסה לעבור בין הרכב ובין הגדרות שהוצבו לצורך העבודות, אך נתקע".

תוך דקות השתרר מאחור טור ארוך של מכוניות שנתקעו בפקק, שהחל לחסום את התנועה גם ברחוב רבי עקיבא הסמוך. למרות הצפירות הרמות שהשמיעו הנהגים הזועמים, נהגת הרכב לא אותרה.

נהג האוטובוס וכמה מבעלי המכוניות שנתקעו בפקק הזמינו למקום ניידת משטרה, אך מוקדנית המשטרה הבהירה כי לניידת יקח זמן מה להגיע למקום. בינתיים ניסו עובדי חנות הירקות והסופרמרקט הסמוכים להזיז את הגדרות באמצות ציוד מכני הנמצא בשימוש בתי העסק.

לבסוף, בתום דקות ארוכות, הצליחו העובדים להזיז מעט את הגדרות ולפלס דרך למעבר האוטובוס.

אחד מעדי הראיה שהיה עד לאירוע, שלף את מצלמתו והחל לתעד את הניסיונות לקדם את האוטובוס. "הרכב הזה כבר נמצא בחנייה שאינה טובה ומפריע לתנועה, אולם אם הדברים יתפרסמו זה עשוי לפחות להרתיע את הנהג הבא שיחשוב פעמיים לפני שיחנה את רכבו בצורה שמפריעה לתנועה", הוא הסביר.







תשתית עבודות פקק רכבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד