כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

קולות פיצוץ באילת • הערכה: נורו טילי גראד

קולות פיצוצים עזים נשמעו באזור העיר אילת, ולפי ההערכה מדובר בטילים שנורו לעבר העיר • כוחות צה"ל והמשטרה פתחו בסריקות נרחבות בחיפוש אחר נפילות טילים

אילת. צילום: יעקב כהן
אילת. צילום: יעקב כהן

שני פיצוצים עזים נשמעו הלילה (ד) סמוך לשעה 22:00 באזור אילת.

תושבים המתגוררים בצפון מערב העיר דיווחו כי הורגשו רעידות חזקות בבתיהם, ולדבריהם המדובר בטילים שנפלו בעיר.

כוחות של צה"ל והמשטרה פתחו בסריקות נרחבות בחיפוש אחר מקור הפיצוצים אך טרם התברר מקור הפיצוצים. החיפושים מתמקדים בערוץ בין הרי אילת, שמרוחק כ-150 מטרים מגבול העיר.

ה'גיהאד העולמי' הודיע כי ירה טילים מסיני לכיוון ישראל.

ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, התייחס לירי הרקטות על עירו, ואמר: "אנחנו לצערי מורגלים בשנים האחרונות לאירועים מהסוג הזה. אני תמיד שמח לגלות את בגרותם ורצינותם של תושבי אילת. לשמחתי, אין תזוזה מחוץ לעיר של תיירים, ואני מקווה שהם ימשיכו להגיע לנפוש באילת". הלוי הוסיף: "הנושא נמצא בטיפול צה"ל והם ממשיכים לחפש, ומבחינתנו החיים באילת ממשיכים בשגרה רגילה ומלאה בתיירים, ואני מקווה שיהיה יום יפה כמו שהיה אתמול".

הפעם האחרונה בה נורו טילים לעבר העיר היתה ביוני, אז התגלו שרידיהן של שתי רקטות גראד באזור עובדה. כן התגלו שרידי גראד סמוך למצפה רמון.

גם אז החלו הסריקות אחר השרידים אחרי שנשמעו באזור הדי פיצוץ. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. במארס נורו 6 רקטות לעבר העיר, ושלוש מהן התפוצצו באזור עקבה וגרמו למותו של גבר ירדני.
אילת גראד סיני פיצוץ צהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד