י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

תושבי בית שמש זועמים: "רימו אותנו בסיום הש"ס"

מארגני מעמד סיום הש"ס בבית שמש הודיעו על השתתפות הגראי"ל והאדמו"ר מויז'ניץ • לתדהמת המתכנסים הסתפקו המארגנים במכתב ובמופע עתיר פרסומת מסחרית ופוליטית

גוייס לפרסומות. ההכנות למעמד
גוייס לפרסומות. ההכנות למעמד

זעם בבית שמש: אמש (ד) התקיים מה שאמור היה להיות מעמד סיום השס המרכזי בעיר, אך הוא הפך עד מהרה למופע עתיר פרסומת מסחרית ופוליטית.

האירוע התקיים ברחבת המרכז המסחרי ברמת בית שמש, שנסגר לתנועת כלי רכב כבר משעות הצהרים, בתיאום עם משטרת ישראל ועם עיריית בית שמש, שהעניקה חסותה על האירוע.

היוזמה הברוכה לכשעצמה, נולדה אצל משתתפי השיעורים היומיים בבית הכנסת ישועת דוד, שהתאגדו עם כלל משתתפי השיעורים בבתי הכנסיות בעיר

אך משהו השתבש בדרך, גורמים נוספים התערבו והמארגנים הבטיחו בהודעות מוקדמות כי הגראי"ל שטיינמן ישתתתף וכך גם האדמו"ר מוויז'ניץ.

אך ההבטחות התגלו ככוזבות: שולחן המכובדים נותר דליל ובאירוע השתתפו בעיקר רבני וראשי בית שמש ומספר מצומצם של רבנים וראשי ישיבות מרחבי הארץ.

את המעמד ליווה המנצח משה מונה רוזנבלום ותזמורת מקהלת חסידי פיטסבורג. כך גם הבטיחו המארגנים כי יופיע החזן העולמי איטשה מאיר הלפגוט שכלל לא היה אמור להופיע כנראה.

המופע עצמו היה עתיר פרסומות מסחריות, שעה ארוכה נתנו המארגנים לאדם שייצג גוף כלכלי העוסק בהפקת ש"ס, לנאום על הבמה, והלה עשה בבימה שימוש בוטה לקידום המוצר שלו.

כך גם לווה המופע בדברי שבח לראש העיר וכל סגניו ועוזריו. גופי העיריה השונים דאגו להשחיל למופע 'ברכות' מטעמם עם קשר או בלי קשר למעורבותם בהפקת המעמד.

"הפכו מעמד קדוש למופע לקידום מסחרי ופוליטי", התלוננו התושבים.
בית שמש משה אבוטבול פרסומת פוליטית סיום הש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד