ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

"עיר ללא אלימות" גם באלעד

"עיר ללא אלימות" גם באלעד

צירוף הרשויות החדשות נעשה בהתאם לקריטריונים שפורסמו ב"קול קורא", זאת על מנת שהיישובים החדשים בתכנית, יבואו מקרב כלל המגזרים בחברה הישראלית.

היישובים שיצורפו לתכנית: אלעד, בית שאן, ערד, קרית מלאכי, קרית אתא, קרית מוצקין, רחובות, מ.א שומרון, נשר, נחף, ג'אסר א-זרקא, כפר מנדא ,ירכא, בענה, בני עייש, קצרין, רכסים וראמה.

השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', אמר עם פרסום הרשימה: "התכנית הלאומית עיר ללא אלימות היא תכנית הדגל של המשרד בתחום המאמץ האזרחי, ובעקבות הצלחתה ב-100 הרשויות שבהן התכנית פעילה, הוחלט על צירוף רשויות חדשות על מנת להכניס כמה שיותר יישובים, מכל המגזרים, למאמץ הלאומי למניעת האלימות".

מנהל התכנית במשרד לביטחון הפנים, דני שחר, אמר עם פרסום ההחלטה: "מטה עיר ללא אלימות בראשותי יחל כבר בשבועות הקרובים במיפוי הצרכים של כל יישוב והתאמת התכנית למאפיינים הייחודים של היישובים שיצטרפו, כפי שעשינו בכל הרשויות שמשתתפות בתכנית כיום".

עיר ללא אלימות היא תכנית רב מערכתית שמופעלת ברשויות המקומיות על ידי המשרד לביטחון הפנים. התכנית מגדירה את הרשות המקומית כיחידת השינוי כשבראשה ראש הרשות ופועלת בחמישה תחומים עיקריים: אכיפה באמצעות התקנת מצלמות אבטחה ומוקד רואה, ניידות אכיפה עירוניות, הפעלת סיירות הורים וגופי אכיפה עירוניים נוספים.

כמו כן מפעילה התכנית שורה של תכניות פנאי בתחום הספורט והתרבות במסגרת החינוך הבלתי פורמלי. בנוסף מתקצבת התכנית פרויקטים מיוחדים של שיקום עירוני, הכשרות לצוותים מקצועיים, סדנאות סמכות הורית, קמפיינים נגד אלימות ועוד. בראש התכנית ממונה מנהל עירוני שתפקידו ליישם פעילות ענפה בכל אחד מהתחומים.
עיר ללא אלימות אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד