ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

12 'אופנולנסים' חדשים ל'איחוד הצלה'

אופנועי החירום משמשים את חובשי 'איחוד הצלה'. "אופנוע נותן מענה לאירוע חירום בתוך כשלוש דקות בממוצע" • עם התוספת מונה כיום יחידת האופנועים של הארגון כ-180 'אופנולנסים'

האופנועים החדשים; צילום יח"צ
האופנועים החדשים; צילום יח"צ

12 אופנועי חירום חדשים נכנסו בשבוע האחרון לפעילות מבצעית במסגרת יחידת אופנועי החירום של 'איחוד הצלה'. האופנועים מצטרפים למספר 'אופנולנסים' נוספים שהושקו בחודשים האחרונים בטקסים שונים על ידי התורמים. עם התוספת מונה כיום יחידת האופנועים של הארגון כ-180 'אופנולנסים'.

אופנועי החירום נועדו לשמש את חובשי 'איחוד הצלה' המתנדבים בכל רחבי הארץ על מנת להגיב לקריאות חירום רפואיות בתוך דקות בודדות. כל אופנוע מצויד בתיק עזרה ראשונה המלא במיטב האבזור הרפואי הנחוץ לרוכב האופנוע, על פי הכשרתו המקצועית. ה'אופנולנסים' הוכנסו לפעילות בכל רחבי הארץ.

"אופנוע נותן מענה לאירוע חירום בתוך כשלוש דקות בממוצע", אומר מנהל אגף התחבורה ב'איחוד הצלה', זאב סופר. "הגדלה של צי ה'אופנולנסים' תאפשר פריסה טובה יותר של חובשים מתנדבים ותביא לקיצור נוסף של זמני ההגעה לנפגע. הדקות הראשונות הן קריטיות להצלת חיים וכולי תקווה שהאופנועים החדשים יסייעו בהצלת חיים נוספים".

כל האופנועים נרכשו בכספי תרומות שהתקבלו על ידי אנשי עסקים יהודים מישראל ומרחבי העולם. "אחת התרומות היא של משפחה מברזיל, שאף סייעה בהקמת סניף 'הצלה' בעירם סאן פאולו", מספר נשיא 'איחוד הצלה', אלי ביר.

"בשבועות האחרונים הם ביקרו בארץ לרגל בר המצווה לבנם, והחליטו לציין את השמחה בשתי תרומות: ספר תורה שנתרם לבית כנסת בירושלים ו'אופנולנס' ל'איחוד הצלה'. על שלושה דברים העולם עומד, על התורה, על העבודה ועל גמילות חסדים. על התורה, הסבירו, הם תרמו לבית הכנסת ועל גמילות חסדים הם תרמו לחסד הנעלה ביותר שיש – הצלת חיים".
אופנוע חירום איחוד הצלה בר מצווה הצלת חיים אופנולנסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד