כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

פריצה לחנות כלי כסף בגאולה • "פחדתי על חיי"

פורצים רוקנו בליל שבת את חנות 'סטרלינג סנטר' ברחוב ישעיהו, ודהרו עם רכבם בתוככי מאה שערים • שכנה: "יודעים שלא נתקשר בשבת" • עד ראייה: "יצאו עם שלושה שקים"

כלי כסף. צילום ארכיון: דוד קורן
כלי כסף. צילום ארכיון: דוד קורן



ליל שבת, 3:30 לפנות בוקר. רכב מסוג מאזדה 5 בצבע כסוף שועט במהירות ברחוב ישעיהו לכיוון כיכר השבת, שם הוא שובר ימינה לרחוב מאה שערים. כל זאת במהירות גבוהה ותוך סיכון חיי אדם.

"בהתחלה חשבנו שזה רכב של בילוש", אומר יהודה, תלמיד ישיבה שעבר במקום. "לאחר מספר דקות הגיע אחד השכנים ודיווח לנו על הפריצה. עלינו במעלה רחוב ישעיהו וראינו את חנות 'סטרלינג סנטר' כשהדלת במקום פרוצה לחלוטין, וכלי כסף רבים פזורים על הרצפה". בחורי הישיבה שהגיעו למקום ביקשו מעובד זר שחלף ברחוב להתקשר למשטרה, וזו הגיעה תוך דקות אחדות.

בשיחה עם השכנים בבניין מתברר שהגנבים 'עבדו' בזירה דקות ארוכות, ולא חסכו ברעש עם כלי עבודה כבדים וגדולים.

ש', שכנה המתגוררת בבניין, מספרת ל'בחדרי חרדים' את שראו עיניה: "ראיתי אותם מהקוקר עובדים ברעש עם מכשיר מיוחד, תוך כדי שהם קוראים בקול קריאות בערבית. הם מנצלים את העובדה שאנו לא נתקשר למשטרה בשבת, ועושים מה שהם רוצים".

"הם יצאו מהחנות עם שלושה שקים גדולים ועמוסים", אומר חסיד שעבר ברחוב ישעיהו בשעת מעשה. "פחדתי על החיים שלי, אולי יש ברשותם כלי נשק או סכין, פשוט הייתי בהלם, אנשים רבים עוברים שם בשעה כזו, זה ממש כמו לבצע שוד לאור היום", הוא מסכם.

קצין המשטרה שהוזעק למקום הפריצה אומר: "חברת מיקוד שמאבטחת את החנות קיבלה דיווח על הפריצה ולא הגיעה כי אנשיה פחדו להיכנס לאזור חרדי, כנראה מדובר בכנופיה ממזרח העיר שפועלת זה זמן רב בשכונה. המשטרה פועלת במטרה להביא לתפיסתם המהירה".

אחד העסקנים משכונת זכרון משה, אומר ל'בחדרי חרדים': "באזור שכונות הצפון ובפרט באזור בעלזא, הפריצות שם כבר מזמן לא דבר שבשגרה עקב ההצלחה הרבה של ארגון 'השומרים'. הגיע הזמן שגם בשכונת גאולה, שסובלת מפריצות וגניבות רבות בלילות שבת - יוכנס כוח של 'השומרים', שיתחיל לעשות סוף לתופעה המפחידה והמסוכנת הזאת".
סילבר פריצה ליל שבת גניבה משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד