ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

מתחם שנלר: 30 טון גניזה עלו בלהבות • גלריה ווידאו

מאות שקי ניירת של גניזה המיועדת לקבורה עלו באש במתחם שנלר בירושלים • השקים נשמרו במקום זמנית עד לקבורתם • צוותי כיבוי גדולים השתלטו על האש ומנעו אסון

מתחם שנלר: 30 טון גניזה עלו בלהבות • גלריה ווידאו
חדשות 24



היום (א) בשעות הצהרים - סמוך לשעה 12:50 - התקבל דיווח במוקד כיבוי האש על עשן רב המיתמר באיזור מחנה שנלר לשעבר. מספר צוותי כיבוי שהגיעו למקום דיווחו על שקי ניירת העולים באש, ולמקום הוזנקו צוותים נוספים.

מדובר בשקי ניירת שהונחו בסמוך למכון הגיאולוגי. הכבאים תיחמו את הדליקה ומנעו את התפשטותה, לא נשקפה סכנה נוספת מהאש, אם כי עשן כבד עלה ממנה.

2 טרקטורים של עיריית י-ם הגיעו למקום וסייעו בכיבוי האש.



רשף משנה אסף אברס, דובר כבאות והצלה ירושלים אמר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי הושגה שליטה על האש, אך להערכתו הכיבוי המוחלט יקח עוד כשעתיים וחצי בשעה 16:30.


מבירור ראשוני עולה כי מדובר בכ-300 שקים של ניירות הנמצאים במקום ומיועדים לגניזה, השקים אוכסנו באופן זמני בשטח שהקצתה העירייה עבורם, עד שיובאו לקבורה.

חזי רוט, חובש 'איחוד הצלה' שהגיע ראשון לזירה, מספר: "אזרחים סיפרו על עשן שמיתמר ממתחם שנלר, יצאתי מחנותי הסמוכה לאירוע וראיתי שקרוב ל-20 טון גניזה עלו באש, מדובר במתחם שעיריית ירושלים נתנה לאחסון הגניזה עד להבאתה לקבורה, בחסדי שמים לא היו נפגעים בנפש. גם עצים שהיו בסמוך לשקי הגניזה עלו באש, כוחות כיבוי גדולים פעלו במקום".

צילומים: שמואל בן ישי ויהודה מן, חדשות 24





















שריפה גניזה שנלר כיבוי מתחם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד