ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

חמישה נערים יהודים נעצרו בחשד ללינץ'

הקטטה שהתרחשה בסופשבוע בכיכר ציון בירושלים, במהלכה נפצע קשה צעיר ערבי, הובילה למעצר חמישה צעירים - בני 13 עד 19, בחשד למעורבות בלינץ'

התקיפה בכיכר ציון. צילום אברהם ברגמן, חדשות 24
התקיפה בכיכר ציון. צילום אברהם ברגמן, חדשות 24

צוות החקירה המיוחד של המשטרה, שהוקם בעקבות התגרה שפרצה בין יהודים לערבים ביום חמישי שעבר בכיכר ציון, במהלכה נפצע קשה נער ערבי בן 17, עצר היום לחקירה עוד ארבעה חשודים קטינים, בחשד למעורבות בתקיפת הנערים הערבים.

במהלך הקטטה נחבט צעיר ערבי בראשו, ופונה כשהוא במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם. המשטרה פתחה מיד בחקירה, וכבר בשבת עצרה צעיר יהודי בן 19, שנחשד כי היה מעורב בקטטה, אך הוא הכחיש את המיוחס לו, ואף הוסיף כי כלל לא נכח במקום בעת שפרצה הקטטה.

היום (א) הוא הובא לבית משפט השלום בירושלים, שם הוארך מעצרו בארבעה ימים.

היום נעצרו שלושה חשודים נוספים - שני נערים, בני 13 ו-17, ונערה בת 15 - והם נמצאים בחקירה. אחד החשודים בן 13 הובא היום לבית המשפט שם הוארך מעצרו ביממה. השניים האחרים יובאו מחר להארכת מעצרם.

מאוחר יותר, נעצר קטין נוסף, נער כבן 15, החשוד אף הוא החשוד בתקיפת הערבים ביום ה' שעבר, ואף הוא יובא מחר להארכת מעצרו. בסך הכל נעצרו בידי המשטרה עד כה 5 מעורבים, ולדברי המשטרה צפויים מעצרים נוספים.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, גינה בחריפות את אירוע האלימות שהתרחש בסוף השבוע בירושלים. בדבריו אמר ברקת: "אני מגנה בכל תוקף כל ביטוי של אלימות הן מילולית והן פיזית מכל צד שהוא, ובטוח שהמשטרה תמצה את הדין עם התוקפים".
כיכר ציון תקיפה פצוע עצורים ניר ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד