כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

אסון הכרמל • מנחם כרמל יודח מוועדת הדיור של 'דגל התורה' • בלעדי

בלעדי ל'בחדרי חרדים' • מנחם כרמל, מבכירי תנועת 'דגל התורה' ומבעלי רשת 'בר-כל', זעזע את התנועה כשהודיע שאינו כפוף להגראי"ל שטיינמן ולהגר"ח קנייבסקי • בתנועה נערכים להדיחו במהלך חשאי מראשות ועדת הדיור • וכמה יפסיד כרמל מנטישת 'קופת העיר' אל מרכולים מתחרים?

מנחם כרמל. צילום: קובי הר-צבי
מנחם כרמל. צילום: קובי הר-צבי

מי שהיה אמור להיות הנציג החרדי הבא בתור בסיעת 'יהדות התורה' בכנסת - עשוי למצוא עצמו מתמודד במהלך הימים הקרובים מול מהלכים כואבים במיוחד, שיופעלו נגדו מצד ראשי תנועת 'דגל התורה'.

במהלך השבועות האחרונים שמר מנחם כרמל, יו"ר ועדת הדיור של 'דגל התורה', על "ממלכתיות", נמנע במשך תקופה מלפרסם בעיתון 'הפלס', והצליח איכשהו להתהלך בין הטיפות, מבלי לפגוע בגדולי ישראל.

הגר"ח קנייבסקי: "לא לחתן בהיכלי מלכות" • נכדיו כבר ביטלו אירועים

גם כאשר הופיעה פרסומת של רשת 'בר כל', הנמצאת בבעלותו, בעיתון שהוקם כדי להלחם ב'יתד נאמן', הבהיר כרמל כי הפרסום הועתק, וכי הוא עצמו לא שלח את המודעה לפירסום.

אלא שבמהלך היממה האחרונה, בעקבות ראיונות שהעניק לכלי תקשורת, עורר כרמל את כעסם של קודקודי תנועת 'דגל התורה', כאשר הבהיר כי הוא נאמן לאו דווקא להגראי"ל שטיינמן ולהגר"ח קנייבסקי - וכעת מתברר, כי יש מי שמבקש לגמול לו בהתאם.

במפגשים חשאיים, עליהם נודע ל'בחדרי חרדים', מתבשל מהלך שיוביל לפיטוריו ולהדחתו של כרמל מוועדת הדיור של תנועת 'דגל התורה', כאשר בשעות האחרונות נעשים מאמצים לבצע את הצעד באופן חוקי, ש'יסגור' את המהלך מכל הכיוונים.

במקביל, נהגה 'קופת העיר' לחלק מידי שנה בערבי חגים תלושים לקניות ברשת 'בר-כל' שבבעלות כרמל, כאשר הסכום הכולל מוערך בכ-4 מיליון שקל, זאת מלבד החלוקה בישיבת פוניבז', המוערכת בכחצי מיליון שקלים נוספים.

גם כאן מסתמן צעד של מחאה, שיתבטא במעבר של חלוקת תלושים לרכישה ברשת 'יש' המתחרה.

מנחם כרמל סירב להגיב לידיעה.
מנחם כרמל ועדת הדיור ברכל תלושי קניה פיטורין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 64 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד