כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מאחורי הסורגים: דודי אפל נכנס לכלא

אפל נכנס למעשיהו לרצות עונש של שלוש וחצי שנות מאסר בגין מתן שוחד • בסופשבוע חגג את חתונת בתו הקטנה, ואמש השתתף ב'שבע ברכות' בבית הכנסת 'יחווה דעת'

דודי אפל. צילום:פלאש 90
דודי אפל. צילום:פלאש 90

איש העסקים דודי אפל נכנס לכלא מעשיהו לרצות עונש של שלוש וחצי שנות מאסר שנגזר עליו בגין מתן שוחד לראשי רשויות מקומיות ולבכיר במינהל המקרקעין, בתמורה לקידום ענייניו.

אפל הגיע לשערי בית הסוהר עם תיק אישי, בירך את צוותי התקשורת שהמתינו לו במקום, אמר כי הוא מקווה שיהיה בסדר - ונכנס בשערי הכלא.

בימים האחרונים חגג אפל עם בני משפחתו את חתונת בתו הקטנה, ואמש השתתף גם בשמחת ה'שבע ברכות' בבית הכנסת 'יחווה דעת', בה השתתפו גם בני משפחה, רבנים ואישי ציבור, שהגיעו לחלוק עמו שעות אחרונות מחוץ לסורג ובריח, אירוע שהפך למסיבת פרידה לפני כניסתו אל הכלא.

בחודש מאי האחרון דחה שופט בית המשפט העליון, סלים ג'ובראן, את בקשת רשות הערעור שהגיש על הרשעתו. מוקדם יותר קבע בית משפט השלום, כי אפל פעל באמצעות חברת מגדל הזוהר לבנין לתשלום שוחד, יחד עם אחרים, בשלושה מקרים שונים.

במקרה הראשון הורשע בעבירה של תשלום שוחד לבני רגב, ראש עיריית לוד באותה תקופה. במקרה השני הורשע אפל בתשלום שוחד לזמיר בן ארי, ראש המועצה המקומית גבעת שמואל באותם ימים. במקרה השלישי הורשע אפל בתשלום שוחד לעודד טל, סגן מנהל מחוז המרכז במנהל מקרקעי ישראל.
דודי אפל כלא יחווה דעת בית המשפט העליון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד