ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

השר אלי ישי ניחם את בני משפחת וולפסון • צפו

יו"ר ש"ס הגיע מישראל לנחם את בניו של ר' זאב וולפסון ז"ל • "הוא ראה בנושא ה'קירוב' חלק מהביזנס שלו. כמו שהכיר כל יהלום, כך התעניין בכל בחור"

אלי ישי עם בני משפחת וולפסון
אלי ישי עם בני משפחת וולפסון

הווילה של משפחת וולפסון בניו-יורק הפכה בימים האחרונים לאבן שואבת למנחמים, המגיעים לשם מכל העולם, ביניהם רבנים ואישי ציבור, כמו גם סנאטורים ובכירי הממשל האמריקני שהיו בקשר הדוק עם הנפטר, הרב זאב וולפסון ז"ל.

תנועת ש"ס כיבדה את הנפטר ואת בני משפחתו באופן מיוחד, ושיגרה לביקור ניחומים את יו"ר התנועה, אלי ישי, ואת השר משולם נהרי. גם היו"ר לשעבר אריה דרעי, לו היו קשרים אישיים עם הנפטר, יצא לנחם.

אתמול בשעה 10.40 בבוקר המריא השר ישי בדרכו לארה"ב. הבוקר הוא כבר עלה על מטוס בדרכו חזרה, כדי להמשיך בעבודה השוטפת של משרדו.

השר ישי מוקיר טובה לנפטר, שהחזיק בכספו את רשת אל המעיין, רשת המדרשיות הגדולה המונה כ-60 מדרשיות בכל רחבי הארץ. "לנפטר הייתה רשימה של כל בחור ובחור, כל אחד שהחליט ללכת לישיבה קטנה הוא ידע עליו, אם צריך היה נותן לו כסף לקניית תפילין", מספר השר ישי.

לא פעם היה הרב וולפסון מתקשר פתאומית לשר ישי ומבקש פגישה דחופה. הוא היה מגיע במטוסו הפרטי, מתייצב מול השר, ומבקש רשימה מדוייקת של התלמידים לשנה הקרובה. כשהיו 50 מדרשיות החליט ללכת על פרויקט מיוחד ולהוסיף עוד עשר. "בכל פעם, כשהלך על פרויקט גדול, היה מגיע בעצמו, כאילו היה אחת המזכירות או אחד מחברי ההנהלה. גם לרשת אל המעין עזר בתמיכה כספית".

הידידות בין השניים נרשמה לאורך כל השנים. בכל פעם כשהיה וולפסון מגיע לארץ, היו השניים נפגשים, כך גם כשאלי ישי הגיע לארה"ב למטרה כזו או אחרת.

"מה שייחד את הרב וולפסון היא הירידה לפרטים, הוא ראה בנושא ה'קירוב' חלק מהביזנס שלו, וכמו שהוא הכיר כל קרקע או יהלום אותו מכר, כך עסק בנושא הקירוב כשהוא מקפיד להכיר כל בחור ובחור".

במהלך השנתיים האחרונות, הפעילו את מערך התרומות בניו, ובעיקר הרב אהרן וולפסון והרב אברהם וולפסון. הנסיעה לנחם, מלבד היותה כבוד לנפטר הייתה גם לכבד את היושבים שבעה, בתקווה שימשיכו לתמוך במערך הקירוב גם הלאה, כמורשת האב הדגול.











אלי ישי וולפסון ניחום אל המעיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד