י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

טלטלה ב'העולם החרדי': צוות המגזין פוטר

חונא דייטש, מנכ"ל מגזין התמונות 'העולם החרדי', המצורף ל'בקהילה', הודח בידי המו"ל יחד עם העורך והגרפיקאי • מדוע פוטרה כל המערכת ומי המחליפים?

פפר ודייטש בימים טובים יותר; צילום יעקב לדרמן
פפר ודייטש בימים טובים יותר; צילום יעקב לדרמן

דרמה במגזיני התמונות: חונא דייטש, מי שכיהן כמנכ"ל מגזין התמונות 'העולם החרדי', פוטר במפתיע בידי המו"ל לייבל פפר - המוציא לאור גם את עיתון 'בקהילה'. יחד עם המנכ"ל פוטרו גם עורך המגזין והגרפיקאי.

לפי מקורות בעיתון, בשבוע שעבר נטל הגרפיקאי של המגזין חופשה. בעקבות כך החליט דייטש, על דעת עצמו, שלא להוציא לאור את המגזין באותו שבוע. דייטש אף פרסם הודעה ובה נאמר: "לידיעת קוני מגזין העולם החרדי ועיתון בקהילה! עובדי מערכת המגזין המוביל 'העולם החרדי' יצאו לחופשה, עקב כך לא יצא המגזין השבוע, ואף לא יצורף בעיתון בקהילה. המערכת מתנצלת בפני רבבות הקונים הנהנים מידי שבוע ממגזין. אי"ה שבוע הבא ימשיך המגזין לצאת כבכל שבוע, ואף ימשיך ויצורף בתוך עיתון בקהילה. בתקווה שלא תצא תקלה תחת ידינו".

החלטה זו שלא להוציא את העיתון - לדברי אותם גורמים - היוותה את הטריגר הסופי שהוביל לפיטוריו, כאשר יחד עמו מפוטרים, כאמור, גם עורך המגזין אהרן ברוך ליבוביץ' והגרפיקאי.

היות ו'העולם החרדי' צורף באופן קבוע ל'בקהילה', פנה פפר בשבוע שעבר למגזין התמונות המתחרה 'כל העולם כולו' וצירף אותו ל'בקהילה', באופן חד פעמי.

בשלב זה פועל פפר למנות צוות חדש למערכת 'העולם החרדי', במקום בעלי התפקידים שפוטרו.

על התפקיד הנחשק של עריכת וניהול העיתון נרשמו קופצים רבים, בהם יחיאל טוורסקי, מי שערך בעבר את אתר 'טוג' ז"ל, ובהמשך את אתר JDN, וכעת מעוניין במינוי. גורמים בהנהלת 'בקהילה' מסרו ל'בחדרי חרדים' כי טווערסקי לעת עתה אינו נמצא ברשימת המועמדים לתפקיד. בשיחה עם 'בחדרי חרדים', מבהיר טוורסקי כי הוא עדיין שוקל את צעדיו, וכי בכל מקרה הוא ימשיך בתפקידו באתר JDN.

את תגובתם של לייבל פפר וחונא דייטש לא היה ניתן להשיג, ולכשתתקבל - תפורסם.
חונא דייטש לייבל פפר בקהילה העולם החרדי אהרן ברוך ליבוביץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד