י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הרב רמי ראבד מונה למנכ"ל המכללה החרדית

הרב רמי ראבד, שפרש מצה"ל לאחר 28 שנה כמחאה על אי מילוי הבטחות שניתנו לחיילי שח"ר, מונה כמנהל המכללה החרדית • "הדגש זהה - לא לוקחים תלמידים מהישיבות והכוללים"

הרב רמי ראבד. צילום: פלאש 90
הרב רמי ראבד. צילום: פלאש 90

מינוי מפתיע התקיים היום במכללה החרדית: הרב רמי ראבד, רב חיל האוויר הפורש, מונה כמחליפו של אוריאל דרעי לתפקיד מנהל המכללה.

ראבד, שהחל את דרכו הצבאית לפני 28 וחצי שנים כרב צבאי בבסיס חיל האוויר בחצרים, טיפס במרוצת השנים עד לפתקיד רב חיל האוויר, במסגרתו מסר שיעורי תורה לחיילים הדתיים, בנה עבורם מקוואות ובתי כנסת, דאג למערך הכשרות של החיל ואף בנה מערכת הרצאות בנושאי מורשת ישראל.

גולת הכותרת של פעילותו הצבאית הייתה כאשר נמנה על מייסדי תוכניות שח"ר, שנועדו לסייע לחרדים המעוניינים לצאת לשוק העבודה, למלא את שירותם הצבאי תוך רכישת השכלה אזרחית, עם זאת, לפני תקופה, הודיע הרב ראבד כי הצבא אינו עומד בהתחייבויותיו כלפי החיילים החרדים בנושאי דת, וכמחאה פרש ממעורבותו בתוכנית, ובהמשך אף מתפקידו כרב חיל האוויר.

אחד ממקורביו של ראבד מסביר ל'בחדרי חרדים' כי ראבד רואה בתפקידו החדש המשך ישיר לתפקיד אותו מילא בשח"ר: "רמי עסק בצבא בצבא בנושא של שח"ר שהוא דאגה וסיוע לחרדים שאינם נמנים על תלמידי הישיבות והכוללים, והחליטו לצאת לעבוד, גם במכללה החרדית הדגש דומה, ויש כאן הקפדה שלא לקחת תלמידים מישיבות ומכוללים. ומאידך מקבלים תואר אקדמאי אוניברסיטאי באווירה חרדית".
רמי ראבד מכללה חרדית אוריאל דרעי ניהול חיל האויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד