כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

תם המצוד: המשטרה עצרה את שושן ברבי

שושן ברבי, מי שנחשד בהריגת שלוש נשים בתאונה קטלנית בנתניה, ונמלט מהמשטרה, נלכד כשהוא מסתתר באיזור התעשייה בעיר • אשתו, החשודה בסיוע להימלטות - אושפזה בלניאדו

החשוד
החשוד

בליל שבת, בשעה 19:46, אירעה תאונת דרכים קשה בנתניה: רכב פגע בשלוש הולכות רגל בשדרות בן צבי בנתניה, ולאחר ניסיונות החייאה - נקבע מותן של שלושת הנשים, בנות 67, 56 ו-25.

ההרוגות הן רובינוב אלכסנדרה בן ה-67 תושבת נתניה, בת דודתה סבטלנה יגודייב בת ה-56 תושבת דימונה, ובתה שושנה יגודייב בת ה-25 אף היא תושבת דימונה.

מבדיקה ראשונית של המשטרה עלה, כי הרכב הפוגע נסע במהירות העולה על המותר, ופגע בהולכות הרגל כשחצו במעבר חציה.

משטרת מרחב שרון הוציאה הודעה לתקשורת בבקשה לסייע בתפיסתו של שושן ברבי בן ה-35, החשוד בכך שהיה מעורב לכאורה בתאונה, ונראה כשהוא נמלט מהמקום.

לדברי המשטרה, הרכב הפוגע המשיך בנסיעה למרחק מה - ואז נעצר. שני נוסעי הרכב נמלטו ממנו רגלית. לאחר זמן מה הגיע יוחאי גליקסמן בן 26 מנתניה לתחנת משטרה סמוכה, טען כי הוא זה שנהג במכונית והסגיר את עצמו. אלא שבעקבות עדותו הלא ברורה, חשדו במשטרה כי יוחאי משקר ומחפה על נהג הרכב שושן ברבי, עבריין מוכר למשטרה.

עו"ד תמי אולמן המשמשת כסניגור, טענה כי הוא נמצא כרגע במצב קשה מאוד, הוא מבולבל ואינו עקבי בחקירתו. החשוד הודה בתחילה במעשה ולאחר מכן חזר בו מהודאתו הראשונית וטען כי כלל לא נהג ברכב.

היום (ב), הוציאה המשטרה צו מעצר כנגד רעיית החשוד המרכזי שושן ברבי, אולם שעות ספורות לאחר מכן היא הגיעה לבית החולים לניאדו בנתניה, ואושפזה במחלקת היולדות. ברבי חשודה בשיבוש הליכי משפט ובסיוע להימלטות. עורך דינה דוד יפתח אמר מוקדם יותר כי "אין לה שום קשר עם שושן, והיא קוראת לבעלה להסגיר את עצמו".

הערב, שלושה ימים לאחר התאונה, סמוך לשעה 20:00 נעצר החשוד שושן ברבי, כשהוא נלכד מסתתר במחסן באזור התעשייה בנתניה. ברבי הופתע לראות את השוטרים שהקיפו אותו מכל עבר, והוא נלקח לחקירה במטה משטרת מרחב שרון.
שושן ברבי פגע וברח נתניה קטלני הרוגות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד