כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

כולל ויז'ניץ במודיעין עלית עלה באש

שריפה פרצה בכולל ויז'ניץ ברחוב רשב"י בברכפלד • צוותי כיבוי חילצו את האברכים מהמבנה • ספרי התורה ותפילין הוצאו ללא פגע, למעט כארבעה ספרי קודש שנחרכו

כולל ויז'ניץ במודיעין עלית עלה באש
נייעס +



ברחוב רשב"י בשכונת ברכפלד במודיעין עילית פרצה שריפה בקרוואן בית הכנסת של חסידי ויזניץ. ספרי התורה חולצו, ללא נפגעים. צוותי כיבוי פועלים לכיבוי האש.

סמוך לשעה 13:00 התקבל דיווח על שריפה שפרצה ברחוב רשב"י בשכונת ברכפלד במודיעין עילית. למקום הוזנקו שני צוותי כיבוי, שהחלו בפעולות כיבוי, תוך חילוץ האברכים מהכולל.

אחד האברכים, סיפר ל'בחדרי חרדים', כי השריפה פרצה במהלך שיעור שנמסר בכולל. האברכים חשו בריח שריפה שהגיע מכיוון מבנה סמוך. למקום הגיעו צוותי כיבוי וכ-20 מתנדבים, בהם מתנדבי כיבוי של 'ידידים', סייעו בפעולות הכיבוי. המבנה נסגר מחשש לקריסה, ומהנדס העירייה יבדוק את כשירותו.

רשף משנה גיא בן יהודה, מפקד תחנת מודיעין עלית, סיפר בשיחה עם 'בחדרי חרדים', כי מחקירה ראשונית עולה כי השריפה פרצה ככל הנראה מחוץ למבנה, והעשן והאש נכנסו פנימה למבנה. האברכים שלמדו במקום חולצו על ידי הכבאים. המבנה ניזוק בחלקו. בעקבות כך הקראוון נסגר ליום או יומיים, עד לסיום החקירה ותיקון הליקויים.

"ספרי תורה, תפילין וספרי קודש לא נפגעו, למעט כארבעה ספרי קודש שנחרכו וניזוקו מהשריפה ומפעולות הכיבוי".

התמונות באדיבות נייעס + BBM









מודיעין עילית ברכפלד שריפה קראוון ויזניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד