י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

איך הפכה כלה יצירתית לעבריינית שנעצרה בחופה

ידיעה, לה צורפו תמונות המציגות כלה חרדית בבגדי כלולות, כששני שוטרים אוזקים אותה באזיקים, דיווחה: כלה שסחרה בסמים נעצרה בדרך לחופה • ומה באמת קרה?

הכלה ב'מעצר'. צילום: מנדל מאייר
הכלה ב'מעצר'. צילום: מנדל מאייר



ידיעה, לה צורפו שתי תמונות המתעדות את האירוע, התגלגלה אתמול בבלוגים ומשם לכל מקום אפשרי - ועוררה גל ניחושים. בתמונות נראתה כלה חרדית, לבושה בבגדי כלולות, כששני שוטרים אוזקים אותה באזיקים.

בידיעה, שצורפה לתמונות, נאמר כי הכלה היא צעירה חרדית, המבוקשת מזה שנה על ידי סוכני הבולשת האמריקנית אף. בי. אי. בעוון סחר והלבנת כספים עם הקהילה היהודית בסרביה. בהמשך נכתב, כי מאחר וסוכני הבולשת לא להצליחו ללכוד אותה, הם החליטו לבצע את המעצר ביום חתונתה, בפתח האולם המפואר 'רוז קאסטל' בשכונת בויליאמסבורג שבברוקלין.

השתכנעתם? היו מי שהשתכנעו.

אבל בירור קצר העלה, כי הכלה היא כלה חרדית, תושבת שכונת מידווד שבפלטבוש, ששבה לביתה מסלון הכלות, לבושה ומוכנה לקראת צאתה לאולם החתונה.

בהגיעה לביתה, הבחינה הכלה בשני שוטרים שפטרלו ברחוב לתומם. קרוב משפחתה של הכלה, שזה עתה הסיע אותה מסלון הכלות, הציע לה להצטלם עם השניים. הכלה, שכנראה מצוידת בחוש הומור, קפצה על הרעיון. השוטרים, מצידם, הסכימו גם הם ברצון רב, ואף ביימו את הצגת ה'אזיקים'.

שכן שהיה עד לסצינה, צילם את האירוע והחליט להכניס בבלוג שהוא מנהל 'ברווז עיתונאי' על כלה סוחרת סמים שנעצרה.

ואכן ה'ברווז' הפך לכדור שלג מתגלגל, שהצמיח ניחושים שונים ומשונים, ובעלי האולם 'רוז קאסטל' זכו למבול טלפונים שביקשו לאמת את הידיעה.






כלה אזיקים פלטבוש רוז קאסטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד