י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

שר הדתות ביקר במד"א ירושלים • גלריה

יעקב מרגי ביקר במטה מד"א בירושלים, ועמד מקרוב אחר הפעילות • מרגי סייר בבית הכנסת שבמקום, במוקד מד"א ונפגש עם מנכ"ל מד"א אלי בין

שר הדתות ביקר במד"א ירושלים • גלריה
שמואל דריי



ביקור רב רושם נערך היום (ג) במטה מגן דוד אדום בירושלים, לשם הגיע השר לענייני דתות הרב יעקב מרגי על מנת לעמוד מקרוב אחר פעילות הארגון.

ביקורו של השר לענייני דתות נפתח בפגישה עם מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין, ועם ראשי ובכירי מד"א ומנהלי מרחב ירושלים. במהלך הפגישה קיבל השר הרב יעקב מרגי סקירה מקיפה מפי ראשי הארגון על הפעילות בכל רחבי הארץ ובפרט בבירה. לאחר הפגישה סייר השר לענייני דתות הרב יעקב מרגי בבניין החדש והמשוכלל שבו מצוי מטה מד"א בכניסה לירושלים, וקיבל סקירה על הנעשה בין כותלי הבניין המרשים.

במהלך ביקורו סייר השר בבית הכנסת שמוקם בימים אלו בבניין החדש, ושצפוי לשרת את עובדי ומתנדבי הארגון.

השר הרב מרגי ביקר אף במוקד מד"א בבניין, שם קיבל סקירה על מערכות השליטה והבקרה המתקדמות בעולם, המותקנות במוקדי מד"א ומסייעות לעובדי ומתנדבי הארגון לפעול ביעילות ובמהירות ובכך להציל חיי אדם.

השר לענייני דתות התעדכן על פעילות מד"א במגזר החרדי ועל אלפי המתנדבים הפועלים בשיתוף מד"א בכל רחבי הארץ, וביניהם צוות הצלה ירושלים, הצלה גוש דן, הצלה בית שמש, הצלה אשדוד, הצלה רחובות, הצלה פתח תקווה, הצלה אלעד, הצלה חיפה, הצלה מירון, הצלה כפר חב"ד והצלה יבניאל.

השר סייר יחד עם מנכ"ל מד"א אף בחניון שלמרגלות הבניין, שם בחנו מקרוב את האמבולנסים ורכבי ההצלה המצוידים במיטב הציוד המשוכלל, על מנת להעניק מענה מקצועי בכל מקרה חירום רפואי.

במהלך ביקורו התבשר השר הרב יעקב מרגי מפי מנכ"ל מד"א על רכישת 60 אופנועים לארגון, ועם השלמת הרכישה תמנה יחידת האופנועים של מד"א 200 אופנועים, שמסייעים בקיצור זמן הגעת כוחות הרפואה.

השר הודה לראשי הנהלת מד"א על הסיור וחיזק את ידי העובדים על עבודת הקודש שהם מבצעים. השר הרב יעקב מרגי הבטיח לעמוד לימין מגן דוד אדום ולסייע בכל הנדרש. "כמה מבני משפחתי מתנדבים במד"א ואני חש שהם עושים שליחות של ממש. למד"א יש עשרות אלפי שגרירים בכל נקודה בארץ, ואני משמש בגאון וגאווה ידיד אמת של מד"א ואפעל לעזור ולסייע למד"א ברשות המחוקקת כמו גם בחיי הקהילה", אמר השר.

בסיום הביקור ערך השר ניסיון וחייג למוקד 101 וגילה את זמן התגובה המהיר במענה הטלפוני.

עם סיום הביקור אמר השר כי: "מד"א הוא גוף ההצלה הלאומי של ישראל, הוא מתפקד מצוין והוכיח עצמו בשעת מבחן ובמקרים הקשים ביותר במדינת ישראל. מגן דוד אדום הוא היחיד שיכול לטפל בכל המקרים במקצועיות ובמהירות. ההנחיות של הצוות במוקד בזמן אמת, ומהירות ההגעה של כוחות מד"א מצילים בכל רגע חיי אדם. הזכויות של מד"א חוצות מפלגות ומגזרים". בהתייחס לפעילות המתנדבים החרדים במד"א אמר השר לענייני דתות "פעילותם של אלפי המתנדבים החרדיים במד"א מצילה חיים ומקדשת שם שמים".

צילום: שמואל דריי

























מרגי מד''א ביקור שר הדתות הצלת חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד