כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

אברכים שחלקו מודעות מחאה נגד 'בר כל' הוכו באלימות

אברכים שחילקו מודעות מחאה על ביזוי גדולי ישראל ליד 'בר כל' בבני-ברק הותקפו בידי עובדי הרשת • "הם תקפו באלימות קשה. גנבו כובע. מתייעץ עם רב, אם להגיש תלונה"

אברכים שחלקו מודעות מחאה נגד 'בר כל' הוכו באלימות
יצחק לב ארי



המאבק המתנהל נגד רשת המרכולים 'בר כל' ואולמי 'היכלי מלכות', לאחר שהבעלים מנחם כרמל החל לפרסם מודעות פירסום בעיתון 'הפלס', ו'זכה' לביקורת חריפה מצד הגר"ח קנייבסקי - התדרדר היום (ד) בצהריים לאלימות.

קבוצת אברכים נעמדה סמוך לסניף 'בר כל' הממוקם ברחוב שלמה המלך בבני-ברק, וחילקה לעוברים ושבים מודעות בהן נכתב כי "מי שכבודם של גדולי ישראל חשוב לו אינו קונה ב'בר כל'".

כעבור כמה דקות, יצאו אליהם, לדבריהם, שני עובדים ברשת והחלו להכותם.

א', אחד האברכים, סיפר ל'בחדרי חרדים' על מה שאירע: "עמדנו וחילקנו מודעות. ואז יצאו שני עובדים, שחזותם העידה בהם שהם בכירים בחנות. שמעתי אחד מהם אומר לשני: 'צריך לכסח אותם מכות לפני שתגיע המשטרה'. הם תקפו אותנו פיזית באלימות קשה. נזקקתי לטיפול רפואי. הם גם גנבו לי את הכובע. אני כעת בדרך להתייעץ עם הרב שלי האם להגיש נגדם תלונה במשטרה".

• האם השבתם באלימות? נכנסתם לחנות?

"לא. עמדנו בחוץ ומחינו באמצעות חלוקת הדפים. אני חושב שזו זכות דמוקרטית מינימלית שיש לכל אדם. עד עכשיו אני לא מבין איך אנשים שנראים מכובדים, מגיבים בכזו אלימות כלפי מעשה חוקי ולגיטימי של מחאה על פגיעה בגדולי ישראל".

הרב מנחם כרמל, בעליה של רשת 'בר כל' הגיב לפניית 'בחדרי חרדים': "אין לי מה להגיב על שום נושא, אני לא מגיב לשום דבר בתקופה זו".



העימות, שלב האיומים • צילום: בחדרי חרדים


בר כל אלימות שלמה המלך אברכים פלאיירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 50 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד