י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הודח מ'העולם החרדי'? חונא דייטש כבר ב'הציבור החרדי'

פחות משבוע מאז פוטר מתפקיד מנכ"ל מגזין התמונות 'העולם החרדי', מונה חונא דייטש למנכ"ל של המתחרה החדש 'הציבור החרדי' • ומה יקרה ב'העולם החרדי'?

חונא דייטש. צילום ארכיון
חונא דייטש. צילום ארכיון

רק שלושה ימים חלפו מאז פוטר מתפקיד מנכ"ל מגזין התמונות 'העולם החרדי', וחונא דייטש מבצע קאמבק: מונה למנכ"ל מגזין התמונות מבית 'א בליק', שיצא עד כה לאור בחו"ל, והפיץ מהדורה ישראלית בשבוע האחרון. יחד עמו נקלט במגזין גם העורך שפוטר מ'העולם החרדי', אהרן ברוך ליבוביץ'.

המהדורה החדשה של המגזין בעברית, 'הציבור החרדי', שהגליון הראשון שלו יופיע כבר מחר (ה) בבוקר בחנויות, תופץ גם בארץ וגם בחו"ל במחיר של 8 שקלים.

בשיחה עם חונא דייטש, מי שהקים ויצר את 'עולם התמונות הרבני', הוא מבטיח להפתיע - כבר מהשבוע, "כמו שהבטחתי וקיימתי בעיתון הקודם". חונא מציין בשמחה ש"סוף סוף אני חוזר לעבוד עם הגרפיקאי אבי אשר, הנחשב לטוב בתחום זה, ומועסק ב'הציבור החרדי' (אשר עבד בעבר בצוותא עם חונא במגזין 'העולם החרדי'. א.כ.)".

• מה קרה בעצם? למה פוטרת מ'העולם החרדי'?

"נטשתי את העולם החרדי, אני לא רוצה להיכנס לזה, כי אנחנו נמצאים בחודש הרחמים והסליחות ואני לא רוצה לדבר על מה שלא צריך. כרגע פני לעתיד - להשקיע את כל מרצי, כמו שהשקעתי בעיתון הקודם, כך אשקיע גם בעיתון הזה.

"הכלל שלי הוא כשמו של העיתון, שכל הציבור החרדי יהיה מרוצה. הציבור יודע שחונא דייטש משתדל לכבד את כל חצרות האדמו"רים והרבנים מבלי להיכנס לכל מיני פוליטיקות, זה היה תמיד סוד ההצלחה שלי ועם זה אני מתכוון להמשיך".

• עם אילו צלמים אתם עובדים ב'הציבור החרדי'?

"הצלמים הם משה גולדשטיין, יהודה פרקוביץ', יעקב כהן, ובימים אלה אני במו"מ עם עוד צלמים שימשיכו לעבוד איתי כמימים ימימה".

בתוך כך, ל'בחדרי חרדים' נודע, כי המגזין 'העולם החרדי' ימשיך לצאת במתכונתו הקבועה ויצורף לעיתון 'בקהילה' החל מהשבוע הבא.

גורם במערכת מסביר, כי הפיטורין הפתאומיים של הצוות, מצריכים זמן התארגנות להוצאת הגיליון. לכן השבוע יצורפו גליונות 'כל העולם כולו' המתחרה ל'בקהילה', והחל משבוע הבא יופץ שוב 'העולם החרדי'.

מ'בקהילה' נמסר בתגובה: "אנחנו שמחים שחונא מצא עבודה חדשה ולא נשאר מובטל".



העולם החרדי הציבור החרדי חונא דייטש מגזין תמונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד