ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

קיצוצים? במשפחות גרינברג ובוקובזה המצב מצוין

קמפיין ממשלתי המתמקד בשתי משפחות מציג את ההטבות הכלכליות של ממשלת נתניהו - חינוך חינם וזיכוי בנקודות מס • 'העבודה': "אירוני ואכזרי. קמפיין של תעמולת בחירות"

מריצים קמפיין. נתניהו ושטייניץ. צילום: פלאש90
מריצים קמפיין. נתניהו ושטייניץ. צילום: פלאש90

משרד ראש הממשלה, משרד האוצר ומשרד החינוך, השיקו היום (ד) קמפיין פרסומי משותף על פעולות הממשלה להורדת יוקר המחיה.

הקמפיין עוסק בסיפורן של משפחות גרינברג מהוד השרון (חן, רכזת גיוס, וחיים, עובד בחברת בקרת איכות) ובוקובזה מאשדוד (גולן, מחסנאי בחברת משקאות, ונטע העובדת בטלמרקטינג) להן חסכה הממשלה כסף ...למרות הצעדים הכלכליים האחרונים.

למותר לציין כי מדובר במשפחות לא חרדיות, וסיפורן האישי אף אינו משקף משפחה חרדית ממוצעת. הפרסום אף אינו כולל פריסה בתקשורת החרדית. לתשומת ליבם של אלו הטוענים כאילו דואגת הממשלה הנוכחית לציבור החרדי מעבר לציבור הכללי.

הקמפיין מתמקד בשני צעדים אותם ביצעה הממשלה השנה: חינוך חינם מגיל 3 שחוסך כ-800 שקל בכל חודש להורים לכ-270,000 ילדים, וזיכוי בנקודות ממס להורים עובדים, המעניק תוספת של 430 שקל בכל חודש לאב עובד לכל ילד עד גיל 3, ו-215 שקל בכל חודש לאם עובדת לכל ילד עד גיל 5.

את הקמפיין הפיקה לשכת הפרסום הממשלתית, שנעזרה במשפחות מרחבי הארץ שכבר נהנות מההטבות.

מפלגת 'העבודה' והעומדת בראשה ח"כ שלי יחימוביץ' מיהרו לבקר את הקמפיין.

"אירוני ואכזרי שביום בו מודיעים על 16 אלף משפחות שנזרקו ממעגל העבודה בחודש האחרון, מציגה ממשלת נתניהו משפחות מאושרות ונטולות דאגה. זהו קמפיין פרסומי שכל-כולו תעמולת בחירות, והוא ממומן בכספי ציבור. חבל שהמיליונים אינם מושקעים במטרות ראויות יותר", מסרו דוברי 'העבודה'.

יחימוביץ' הוסיפה ואמרה: "ממשלה היא שליחת ציבור ולא חברה מסחרית הקונה שטחי פרסום לצורך האדרת שמה. נתניהו יודע היטב כי מצבם של אזרחי ישראל הוא הפוך מהאידיליה המוצגת בפרסומות. שום קמפיין לא יכול להסוות את האבטלה, את העוני ואת שחיקת מעמד הביניים".
קיצוצים בנימין נתניהו שלי יחימוביץ חינוך חינם נקודות זיכוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד