כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

רכבים לא בטוחים הועלו לכביש במרמה והונאה

עוקץ רכבים בצפון • שני אחים בעלי מגרש רכב חשודים כי תיקנו רכבים שנפגעו קשה בתאונה באמצעות חלפים גנובים • את הרכבים הציגו כרכבים תקינים באמצעות מסמכים מזוייפים

אילוסטרציה. צילום: ארכיון
אילוסטרציה. צילום: ארכיון



המשטרה עצרה הבוקר (ג), שתי אחים תושבי הצפון בעלי מגרש רכבים, ופקידת דואר בחשד לזיוף רישיונות כלי רכב שניזוקו בבתאונות, ומכירת רכבים עם ליקויים מיכאניים קשים, תוך הסתרת מידע.

הפרשה החלה בעקבות מידע שהתקבל מחברת ביטוח, לפיו בעלי מגרש רכב בצפון הארץ זייפו עשרות רישיונות של רכבים שניזוקו קשה בתאונה ונמנעו מהעברת בעלות סדור הנדרש מול חברות הביטוח וכמובן מבלי להציג אישור נדרש לתיקון הרכבים.

הרכבים נמכרו על ידי בעלי המגרש לאזרחים תמימים כרכבים תקינים וללא תאונות לכאורה, דבר שמסכן את בעל רכב ויושביו ואת כלל משתמשי הדרך.



מדובר ברכבים שנפגעו בתאונה, כאשר בעלי הרכב המקוריים קבלו החזר כספי מהביטוח בשווי הרכב ואילו הרכבים הועברו למגרשי הסדר.

האחים חשודים כי מכרו את הרכבים והעבירו בעלות ללא תיקונים וללא ידיעת חברת הביטוח, כל העברות הבעלות ברכבים בוצעו בסניף דואר אחד בידי פקידת דואר שעל פי החשד נתנה את "ההכשר" להעברת הבעלות במרמה בכך שחתמה ביודעין ולא סרקה כנדרש את ההעברה למחשבי הדואר.

המשטרה מבקשת מהציבור - לבדוק רכבים במכונים מורשים ולהתעקש על אישור בכתב מהמוכר וממכון הבדיקה על תקינות הרכב ועל היסטוריית התאונות שלו.










<
אובדן כהלכה מגרש רכבים ביטוח מגרש צפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד