כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הרמטכ"ל: המאיימים יגלו את עוצמתנו הקטלנית

מלחמת המילים • הרמטכ"ל בני גנץ, מחזיר מנה לאיראנים • בטקס זכרון לחללי חטיבת גולני הוא מצהיר: "מי שחושב שיוכל להיפטר מישראל יגלה את עוצמתו הקטלנית של צה"ל"

הרמטכ"ל גנץ באזכרה. צילום: שי וגנר, דובר צה"ל
הרמטכ"ל גנץ באזכרה. צילום: שי וגנר, דובר צה"ל

אתמול (ד) התקיים טקס ההתייחדות השנתי לזכר חללי חטיבת "גולני" שנערך בצומת גולני במעמד השר מר יוסי פלד, ראש המטה הכללי, רב-אלוף בנימין (בני) גנץ, מפקד חטיבת גולני, אלוף-משנה יניב עשור ועוד.

הרמטכ"ל, אמר כי "טרם הגענו אל המנוחה ואל הנחלה. בימים אלה נשמעים איומים מפורשים על ביטחונה של מדינת ישראל ושלום אזרחיה. איומים אלה מעידים על הערכה שגויה של כוחותינו ויכולותינו.

"מי שחושב שיוכל "להיפטר מישראל" וינסה לפגוע במדינתנו, יגלה את עוצמתו הקטלנית של צה"ל. מול האיומים שעומדים לפתחנו, אנו ניצבים דרוכים ומוכנים לאורך גבולות הארץ. צה"ל חמוש בחיילים ובמפקדים הטובים והנועזים בעולם ובהם חיילי חטיבת 'גולני'".

מפקד חטיבת "גולני", אלוף-משנה יניב עשור, אמר בטקס כי "נתיב עקבות הדם של לוחמי החטיבה נמצא בכל פינה בארץ הזאת. ממרומי החרמון ועד אילת, בביטחון השוטף, במבצעים ובמלחמות ישראל. זו דרכה של החטיבה, להיות בכל מקום, לחצוץ בין אזרחינו למבקשי רעתנו. לנצח. להבטיח ביטחון למדינת ישראל".
רמטכל בני גנץ אזכרה איראנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד