י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הזמר התבשר על פטירת בת דודתו ביום ההולדת

הזמר גד אלבז חגג אמש עם משפחתו וחבריו את יום הולדתו ה-30 • לקראת סיום החגיגה בישרו לו את הבשורה, שהייתה ידועה כבר לכל המשתתפים: "בת דודתך התמוטטה ונפטרה"

גד אלבז עם אביו, בני. צילום: קובי הר צבי
גד אלבז עם אביו, בני. צילום: קובי הר צבי



שמחה מהולה בעצב: הזמר גד אלבז חגג אמש (ד') יחד עם בני משפחתו, חבריו והברנז'ה המוסיקלית את יום הולדתו ה-30. לקראת סיום החגיגה, בישרו לו את הבשורה שכבר הייתה ידועה לכולם: "אלינור, בת דודתך התמוטטה ונפטרה".

ההלם הגדול הכה את כל המשתתפים, כבר סמוך לשעה 20:00 בערב, אז הייתה אמורה להתחיל מסיבת יום ההולדת. בת הדודה, אלינור פרץ בת ה-32, שחלתה במחלת אפילפסיה, תכננה לצאת מביתה כדי להשתתף במסיבת יום ההולדת, אולם התמוטטה וכל המאמצים להציל את חייה לא צלחו.

בהחלטה של המשתתפים הוחלט שלא לשתף את הזמר עצמו בבשורה הקשה, עד לשעת הלוויה.

"כולם ניסו לשדר תחושה רגילה, אך לא היה ניתן לפספס את הכאב הגדול שהיה על פניהם של המשתתפים", סיפר אחד מהם בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "גד עצמו לא ידע על הטרגדיה".

רק בשעה 23:00, קיבל הזמר עצמו את הבשורה הקשה, והמשתתפים במסיבת יום ההולדת יצאו להשתתף במסע ההלוויה.

גד אלבז: "כל השתדלות שלי תהיה עבורך"

הבוקר (ה') פרסם הזמר את הדברים הבאים בחשבון הפייסבוק האישי שלו: "אלינור הבת דודה הכי קרובה שלי הלכה לעולמה אתמול בלילה. בזמן שהיא הייתה אמורה להגיע ליומולדת הפתעה שאשתי הטהורה הכינה לי, אני לא יכול לתאר את המעבר החד בין השמחה שהייתה לי מול העצב כשגילו לי את הבשורה הקשה ביותר שחוויתי.

"לכל משפחתי האהובה והיקרה אני אוהב אתכם. שום דבר בעולם הזה אינו מובן מאליו, תתפסו כל רגע של שמחה תחבקו אותו בשתי ידיים, וכדאי שנבין שכל מה שקורה לאדם הוא אות וסימן שיש מנהיג לעולם שלקח לנו את אלינור בת ה-32 חלק ממני, דם שלי".

הזמר הצהיר כי הוא מתנתק מכל חשבונות הפייסבוק שלו. "אנחנו כולנו מבלים בו את רוב הזמן הפנוי שלנו, וזה יכול להיות נפילתו של כל אדם כאן!!! כל דבר בעולם הזה טבול בטוב ורע מעורבבים יחדיו אצלנו הבחירה היא אם להשתמש במותרות שניתנו לנו לטוב או לרע,

"אני גד אישית כותב לכם שאני מתנצל מראש על זה שאני בוחר להתנתק מהפעילות שלי כאן בפייסבוק מי שיטפל בכל הפייסבוקים ויכתוב סטטוסים במקומי וכל פעילות לחלוטין הוא שלומי כהן...

"כל יצירת קשר אלי יכולה להיות דרכו, חברים ומשפחה אני אוהב אותכם תודה שתכננתם לשמח אותי ביומולדתי ה-30 שהפכה ליום עצב מוחלט עבור כולנו. אנו מוכרחים להבין שמלאכים ליוו את הנשמה הטהורה שלנו אלינור פרץ.

"הריני מקבל עלי לאהוב כל יהודי בכל ליבי ומאודי, לדון לכף זכות, לשמור על ביתי משפחתי ועל הסיבה לקיומי. כל השתדלות שלי כאדם מהיום ואילך תהיה עבורך אלינור שלי. אני אוהב אותך. את חיה כי העולם הזה הוא כצל עובר".
גד אלבז יום הולדת לוויה בני אלבז פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד