כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

סנדוויץ' אטרקטיבי • טיפים מעוררי תיאבון

הבנות חוזרות ללימודים - וזה הזמן להתחדש ולהכין להן סנדויצ'ים מפתיעים • 'גלילונית' של חברת אס.סי.ג'ונסון ישראל מציעה רעיונות מפתיעים

סנדוויץ' אטרקטיבי • טיפים מעוררי תיאבון

התחילי את שנת הלימודים ברגל ימין עם כמה טיפים שעשויים להפוך את ארוחות העשר של הילדים לארוחות מגניבות, מלאות חיים ובעיקר מעוררות תיאבון.

1. השתמשי בעזרת חותכי עוגיות מיני לחתוך חתיכות פאזל מתוך לחם. כיום יש מגוון רחב ולכן תוכלי לשלוח את הילדים לבית ספר עם כוכבים, לבבות, דובונים ועוד.

2. צרי פנים על פרוסת הלחם באמצעות ירקות טריים חתוכים, זיתים, עגבניות שרי או על גבינת שמנת מרוככת (מקלות גבינה מומלצים) את יכולה גם להוסיף כמה קוביות גבינה לבניית 'שיניים'. השתמשי בקולפן תפוחי אדמה או בפומפייה ליצירת תלתלים ארוכים של גזר על גבי הכריך, או לדחוף פרוסות פלפל פעמון לפקעת על תסרוקת קוצים.

3. שלחי ברכות מתוקות לילדייך, כגון: על גבי עוגיות חמאה פשוטות, הכיני זיגוג בתוך שקית הסנדוויץ', חוררי חור קטן בקצה וכתבי משפטים למשל: "ילד מוצלח שלי", "נסיכה של אמא" ועוד.

4. בחירת ערכת נושא מיוחדת עבור ארוחות הילדים שלך. את יכולה לדוגמא לארוז את האוכל תחת נושא של צבע אחד (למשל, כריך עם גבינה צהובה, בננה, מיץ לימונדה) או לבחור נושא כמו בובה אהובה על הבנות או כל דמות אחרת.
בית ספר לימודים סנדויצ'ים גלילונית ירקות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד