ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

קם מ'שבעה' על אחותו, התמוטט בביתו - ונפטר

טרגדיה בבני ברק: האברך הרב אברהם פרץ ז"ל, בן 55, אב לתשעה ילדים - חש ברע • לאחר פעולות החייאה ממושכות - נקבע מותו • ביום חמישי האחרון קם מ'שבעה' על אחותו

קם מ'שבעה' על אחותו, התמוטט בביתו - ונפטר
מנחם הלוי

טרגדיה בבני-ברק: האברך הרב אברהם פרץ ז"ל, בן 55, נפטר בביתו ברחוב שפת אמת, לאחר פעולות החייאה ממושכות.

המנוח ז"ל התלונן על קוצר נשימה. חובשי 'הצלה גוש דן' ו'איחוד הצלה' הוזעקו לביתו והחלו להעניק לו טיפול רפואי, כשהוא בהכרה, אך תוך כדי הורדתו לאמבולנס, לצורך פינוי לבית החולים - התמוטט ואיבד את הכרתו.

החובשים ביצעו פעולות החייאה שנמשכו כשעה וחצי, אולם למרבה הצער לא נותר לרופא אלא לקבוע את מותו.

המנוח ז"ל קם מה'שבעה' על אחותו ביום חמישי האחרון.

אפי פלדמן, ראש סניף 'איחוד הצלה' בבני-ברק, סיפר ל'בחדרי חרדים': "יצאנו לדיווח על פציעה קלה בבית ברחוב שפת אמת בבני-ברק. כשהגעתי לדירה, האברך התלונן בפני על קשיים בנשימה, וסיפר שקם מ'שבעה' על אחותו ביום חמישי האחרון. מיד חיברתי אותו למכשיר חמצן, ויחד עם חובשים נוספים, העברנו אותו למיטתו. תוך כדי שאנו מכינים אותו לפינוי לבית החולים, להמשך קבלת הטיפול הרפואי, הוא איבד את הכרתו. התחלנו בביצוע פעולות החייאה ממושכות, כשאלינו הצטרפו פראמדיק וחובשים נוספים. אך למרבה הצער, לאחר כשעה וחצי של מאמצים להציל את חייו, פראמדיק קבע את מותו".

יוני יוזף, חובש 'הצלה גוש דן', סיפר ל'בחדרי חרדים': "סמוך לשעה 10:05 בבוקר הוזעקנו על-ידי מוקד מד"א לרחוב שפת אמת, עקב דיווח על חולשה. כשהגעתי למקום, יחד עם חובשים נוספים, הענקנו טיפול לאברך שסבל מקוצר נשימה ואף התעלף, אולם חזר להכרתו. במהלך הפינוי לאמבולנס הוא התמוטט. מיד התחלנו בביצוע החייאה מתקדמת, במשך זמן רב, אולם למרבה הצער נקבע מותו".

הרב אברהם פרץ ז"ל הותיר אחריו את רעייתו ותשעה ילדים.
טרגדיה שפת אמת לוויה החייאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד