כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מצלמות האבטחה סייעו למצוא את החפצים האבודים

זוג שטייל ברובע היהודי בירושלים, שכח מצלמה ותיק במונית • בסיוע מצלמות האבטחה של החברה לפיתוח הרובע - אותר נהג המונית, שהחזיר את האבידה

מצלמות האבטחה סייעו למצוא את החפצים האבודים

מצלמות האבטחה של החברה לפיתוח הרובע, סייעו השבוע לצבי ט' לקבל בחזרה מצלמה יקרה ותיק צד ששכח במונית. באמצעות שחזור הירידה מהמונית - שצולמה במצלמות, הגיע צבי לבעל המונית שהשיב לו את האבידה היקרה.

תחילתו של הסיפור ביום שלישי שעבר, צבי ורעייתו הגיעו לטיול ברובע היהודי, הם נסעו במונית שהורידה אותם בתחנת האוטובוס הסמוכה לכניסה לחניון הרובע היהודי. המצלמה והתיק נשכחו במונית, אך רק מאוחר יותר, כשהמונית כבר התרחקה - הם גילו זאת.

את זהות המונית הם לא ידעו, ואף לא הכירו את החברה אליה השתייכה המונית, שכן הייתה זו מונית שהם עצרו ברחוב ללא הזמנה. במהלך ניסיונותיהם לאתר דרך למציאת האבידה, הם שמו לב למצלמות אבטחה המוצבות באיזור.

"פנינו למשטרה", אומר צבי בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "אך השוטרים לא שיתפו פעולה וטענו שהמצלמות נועדו לצרכי אבטחה ואין אפשרות לאזרחים לצפות בצילומים. כמעט התייאשנו, אבל לפתע הבחנו שיש מצלמות נוספות של החניון ששייכות לחברה לפיתוח הרובע. פנינו למנכ"ל החברה שלמה אטיאס, שבשמחה הפנה אותנו לאחד מעובדיו שסייע לנו לאתר את רגע ירידתינו מהמונית בתחנה שעל יד החניון, כך הגענו לנהג המונית - והאבידה הושבה לנו".

צבי מוסיף: "אמנם מדובר במצלמה יקרה מאד ובדברי ערך עבורינו, אבל השמחה הגדולה שלנו היתה בעיקר מציאת התמונות מחודש שלם של טיולים שעשינו עם המשפחה בקיץ האחרון".
אבטחה מצלמה תיק מונית רובע יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד