כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

עשרות אלפי טונות רסק עגבניות עושות דרכן אל הציבור החרדי

מפעל העגבניות מהגדולים בישראל, פריניר, קיבל הכשר בד"צ העדה החרדית למוצרי העגבניות והחמוצים של המותג • את המוצרים ניתן למצוא ברשתות החרדיות כמו "יש", "רמי לוי מהדרין" ועוד

עשרות אלפי טונות רסק עגבניות עושות דרכן אל הציבור החרדי
יעקב כהן

מפעל העגבניות פריניר, מהגדולים בישראל, קיבל את הכשר בד"צ העדה החרדית למוצרי העגבניות והחמוצים של החברה - הכשר שיאפשר לו להתרחב מבחינה עסקית ולהגדיל את קהל היעד שלו.

הכשר בד"צ העדה החרדית ניתן הן למוצרי העגבניות והן למלפפונים במלח ובחומץ. עם קבלת ההכשר הופצו המוצרים בפריסה ארצית ברשתות החרדיות כמו "יש", "רמי לוי מהדרין" ו"ויקטורי מהדרין".

החל מהחורף הקרוב ניתן יהיה להשיג גם את מוצרי הזיתים של החברה עם הכשר הבד"צ של העדה החרדית.

מהלך קבלת הכשר העדה החרדית הנו חלק מתהליך אסטרטגי אותו מובילה החברה בימים אלו, הכולל מיתוג מחדש, ריענון הלוגו ואריזות המוצרים, מיתוג רכבי ההפצה, קמפיין פרסומי, יחסי ציבור והשקתו של אתר אינטרנט חדש.

יפתח קרן, מנכ"ל פריניר: "אנו מברכים על קבלת הכשר העדה החרדית, שיפתח בפנינו דלתות חדשות ויאפשר לנו להביא את מוצרנו גם למטבח החרדי. פריניר הינו מפעל העגבניות מהגדולים והוותיקים בישראל וכאחד מהמותגים המובילים בתחומו בעולם המזון בישראל חשוב לנו להתברג כשחקן משמעותי גם בקרב תרבות הבישול והרגלי הצריכה של המטבח הדתי והחרדי".





















פריניר עגבניות רסק הכשר מהדרין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד