י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בורו פארק: נלכד גנב כלי כסף ששיגע את השכונה

תושבי בורו-פארק נשמו לרווחה • לאחר שורה של פריצות שהסתיימו בגניבות כלי כסף, נלכד הפורץ • השומרים: "בואו להתלונן נגד האיש וקבלו את כלי הכסף בחזרה"

בורו פארק. צילום: קובי הר-צבי
בורו פארק. צילום: קובי הר-צבי

תושבי שכונת בורו פארק ופלטבוש נשמו לרווחה כאשר אתמול (א), בשעות הערב המוקדמות הצליחו המשטרה וארגון השומרים ללכוד פורץ שפגע בתושבי השכונות בשבוע האחרון.

האיש נהג לפרוץ לבתים ולבתי כנסת ולגנוב כלי כסף יקרים, אותם מכר בחנויות בבורו פארק ובמנהטן.

הפורץ שני כתרי תורה יקרים מכסף מבית כנסת בפלטבוש, מנורה בשווי אלפי דולרים נגנבה מביתו של הרב יחזקאל ציון - רב בית המדרש בית תורה בפלטבוש. כך גם נגנבו מגילת אסתר יקרה בנרתיק כסף, פמוטים יקרים וכלי כסף.

ארגון השומרים הוצף בפניות מאנשים שבתיהם נפרצו.

ינקי דסקל, מראשי ארגון השומרים, אמר היום: "צפינו בעשרות סרטי וידיאו במעגל סגור בכל המקומות שנפרצו, וראינו צעיר חבוש כיפה שחורה יוצא עם חפצים.

"הגנב הוא גנב מקצועי. הוא השתמש בכפפות כדי למנוע זיהוי באמצעות טביעת אצבעות. ככה הוא עבד במשך שבוע, פרץ לבתים, לקח בעיקר כלי כסף, ומכר אותם לחנויות בבורו פארק ובמנהטן.

"אחרי עבודה מאומצת הצלחנו לעלות על עקבותיו של החשוד, התמקמנו ליד הבית שלו וחיכינו. היינו שם קרוב ל-12 שעות, כשפתאום ראינו אותו יוצא מהבית. עקבנו אחריו, הוא פרץ לאחד הבתים ואנחנו תיעדנו הכול.

"ברגע שיצא מהבית עם השלל, תפסה אותו המשטרה על חם. בחקירתו הודה הגנב בכמה פריצות, וסיפר כי מכר את המנורה לחנות לכלי כסף בבורו פארק, תמורת מחצית שוויה".

המשטרה הצליחה לאתר את בעל החנות ולהחזיר את המנורה, כמו גם את המגילה וכלי כסף נוספים. בחיפוש בביתו של הגנב נמצאו הכפפות בהן השתמש וכיפה שחורה.

ארגון השומרים קורא לנפגעים שמביתם נגנבו כלי כסף, להודיע לשומרים בטלפון 718-8513927 ולהגיש תלונה למשטרה.

"מי שלא יגיש תלונה למשטרה", אומר דסקל, "לא יוכל לקבל את כלי הכסף שנגנבו מביתו. החשוד משתף פעולה ובינתיים כבר נמצאו כלי כסף שגנב.
גנב פורץ כלי כסף משטרה השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד