י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

רבי אמנון והזמרים : המאבק מתחדש • "מחטיאי הרבים"

בכתבה שהתפרסמה באתר 'שופר' הותקפו אנשי תעשיית המוזיקה על מעורבותם בהופעות מעורבות • דוד חכם: "סותם את הפה" • בני אלבז: "האיש מתעסק בפרסום ושטויות"

הרב אמנון יצחק. צילום ארכיון: בחדרי חרדים
הרב אמנון יצחק. צילום ארכיון: בחדרי חרדים



מאבקו של הרב אמנון יצחק נגד הזמרים ושדרני הרדיו חוזר: ביממה האחרונה הועלתה באתר הבית של הרב יצחק - 'שופר', המנוהל על ידי אנשיו - ידיעה, בה מותקפים אנשי תעשיית המוסיקה.

בידיעה מוזכר המאבק אותו החל הרב לנהל לפני כשנתיים, ואשר נמשך חודשים ארוכים, "ראשי הזמרים כמו רוני רומי, אביעד גיל ואחרים, הובילו פרויקט בכיינות בראש כל חוצות כאשר חלקם כמו חיים ישראל, אף הגיעו לערוץ 2 בטענות שמכפישים את שמם", נכתב בידיעה.

אך כעת, תקופה אחרי שדעך המאבק, מאשים הרב יצחק את הזמרים והשדרנים בהיותם 'רפורמים', וכך נכתב: "שנתיים אחרי, הזמרים עצמם מודיעים על אירועים מעורבים בראש כל חוצות וטוענים לפתע שיש לכך היתר הלכתי".

עיקרי הטענות הופנו לזמרים יניב בן משיח, חיים ישראל, יעקב שוואקי וזמרים נוספים שהעניקו לאחרונה ראיונות בכלי תקשורת שונים, ובהם כביכול צוטטו על הופעות מעורבות אותם הם מקיימים, "לשיא חוצפתו הגיע חיים ישראל בימים אלה כשהזמין את הצבור החרדי ביודעין להופעה מעורבת במועדון תל אביבי ברידינג 3, חיים ישראל תושב ראש העין העז להפיץ מודעות רבות בדבר ההופעה", נכתב בידיעה.

הרב גם הפנה אצבע מאשימה כלפי אנשי התעשייה שישבו באותה הופעה: "מחטיאי הרבים, השדרן דוד חכם (טיפש), גד אלבז שחגג 30, איש יחסי הציבור העיתונאי והשדרן אביאל נחום, הזמר אבי בן ישראל, המלחין שמואל יונה ועוד".

שדר הרדיו דוד חכם. צילום: ויקטור מזוזצילום: שדר הרדיו דוד חכם. צילום: ויקטור מזוז
שדר הרדיו דוד חכם. צילום: ויקטור מזוז


"האיש מתעסק בפרסום ושטויות"

בינתיים, אנשי התעשייה, ולפחות חלקם, מיהרו להגיב.

הבוקר (ג) פרסם דוד חכם, שדרן ברדיו 'גלי ישראל', הידוע גם כמעורב רבות בקידומם של הזמרים המזרחיים - הודעה בדף הפייסבוק האישי שלו.

"נכון שזה ממש פוגע בי ומעליב אותי שכך הרב עושה לי", כתב חכם. "אבל אני סותם את הפה ולא מדבר על כבוד הרב כי קטונתי מלדבר עליו, ולא בגלל שאני פוחד ממנו, אלא משום שחונכתי תמיד שלא משנה מה יהיה - נגד רבנים ותלמידי חכמים אני לא מדבר, אמשיך ללכת עם הדרך שלי ועם מה שאני מאמין בו תמיד!"

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מוסיף חכם: "למרות שהדברים מקוממים אותי ואת שאר התעשייה, אני בוחר לקיים את הפסוק 'והמשכיל בעת ההיא ידום', למרות שיש לי הרבה מה לומר בנושא זה".

הזמר בני אלבז, שגם שמו הופיע בידיעה שפורסמה באתר 'שופר' כתב בדף הפייסבוק: "תראו מה זה? לפני אלול - במקום לדון יהודים לכף זכות, האיש מתעסק בפרסום ושטויות".
הרב אמנון יצחק דוד חכם רידינג 3 חיים ישראל מוסיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד