ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

הבחורים מישראל גנבו מקופות צדקה - וגורשו מלונדון

בחורים תושבי ישראל תועדו במצלמות האבטחה כשהם גונבים מקופות צדקה בלונדון • ארגון 'השומרים' הציב להם אולטימטום: הגניבות הוחזרו - והבחורים שבו לישראל

שוטר בריטי. צילום: פלאש 90
שוטר בריטי. צילום: פלאש 90

לונדון החרדית סוערת: קבוצת בחורים תושבי ישראל, חלקם משתייכים לחסידויות מוכרות, גורשו על ידי הקהילה החרדית מהמדינה, לאחר שנתפסו במצלמות האבטחה כשהם גונבים בשבת כספים מקופות צדקה בעיר.

התיעוד של הבחורים הגיע לידי ארגון 'השומרים' ששם את ידו עליהם. ל'בחדרי חרדים' נודע כי התיעוד הראשוני הגיע ממצלמות אבטחה של אחד מבתי הכנסיות, שמקופות הצדקה שהיו בו נגנב סכום נכבד.

בהוראת רבני הארגון, הוחלט כי העומדים בראשו לא יסגירו את הבחורים למשטרה, אך יציבו בפניהם דרישה ברורה להחזיר את הכסף שנגנב ולעזוב את המדינה מיד לאחר מכן, שאם לא כן יאלצו אנשי 'השומרים' לערב את המשטרה הבריטית.

מתנדבי הארגון הבהירו לבחורים את המסר. ואף דאגו לקשר אותם עם מכר בישראל שהעביר להם כסף לשלם על הגניבה ועל כרטיסי טיסה חזרה לישראל. לאחר מכן הם העבירו את הכספים, ובמהלך היממה האחרונה שבו ארצה.

תושב שכונת סטמפורד היל אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "מתנדבי ארגון 'השומרים' מסרבים לדבר על כך בתקשורת, מהסיבה הפשוטה - גם להם יש קשרים עם המשטרה, ולה אסור לדעת מהדיל שנרקם עם הבחורים. ביממה האחרונה פשטה השמועה על הסיפור, ובעקבות כך הוא גם הגיע לכלי התקשורת בישראל".
צדקה גנב כסף לונדון ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד