ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

המשטרה: חקירה נגד ארגון המזהיר מהתבוללות

המשטרה פנתה למשרד המשפטים להכריע האם לפתוח בחקירה נגד ארגון להב"ה בגין הסתה לגזענות • "עצוב שהמשטרה רוצה לטפל בארגון שנלחם בהתבוללות בנות יהודיות עם ערבים"

ערבים. צילום ארכיון
ערבים. צילום ארכיון

אגף החקירות והמודיעין במשטרה ביקש לאחרונה ממשרד המשפטים הנחיות האם לפתוח בחקירה נגד ארגון להב"ה בגין הסתה לגזענות, זאת לאחר שהארגון מפיץ כרוז המזהיר ערבים שלא יגיעו למרכז העיר כדי "להתחיל" עם בנות יהודיות.

בכרוז שמופץ בעברית וערבית, נכתב: "הבנות שלנו יקרות לנו, כפי שאתה לא רוצה שיהודי ייצא עם אחותך, כך אנחנו לא מוכנים שערבי ייצא עם בת מהעם שלנו. כשם שאתה היית עושה הכל כדי למנוע שיהודי ייצא עם אחותך, כך גם אנחנו!

"אם אתה חושב להגיע למדרחוב או לקניון בירושלים כדי לצאת עם בנות יהודיות - זה לא המקום. תוכל לטייל בכפר שלך ולמצוא שם חברות. לא אצלנו! בשבוע שעבר ערבי שחשב למצוא בנות יהודיות נפצע. אנחנו לא רוצים שתיפגע, שמור על הכבוד של הבנות שלנו כי בנפשנו הדבר!"

כאמור, בעקבות הכרוז שוקלים במשטרה לפתוח בחקירה נגד הארגון ולשם כך פנו למשרד המשפטים.

בארגון ראו צורך בהפצת הכרוז בעקבות האירועים האחרונים שאירעו בירושלים ובהם הלינץ' בערבי בן ה-17 בכיכר ציון, לאחר שעל פי טענת חלק מהנאשמים, הצעיר הערבי התחיל עם בת יהודיה.

בנצי גופשטיין, יו"ר הארגון, אמר בתגובה ל'בחדרי חרדים' כי "ארגון להב"ה לא מסיתים, אלא דואגים שלא תהיה התבוללות בארץ הקודש ועל כך מגיע לנו צל"ש. עצוב שהמשטרה רוצה לטפל בארגונים שנלחמים בהתבוללות ולא מטפלת בבעיה עצמה. אנחנו פועלים לפי רוח התורה וממשיכים את המסורת של אבות הציונות בן גוריון וגולדה מאיר".
התבוללות ירושלים משטרה בן גוריון גולדה מאיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד