י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מהיום לומדים ומשפרים את האנגלית גם בטלפון

רוצה לשפר את האנגלית שלך? Kosher English - המגזין החינוכי הכשר ללימוד אנגלית בדרך הקלה, מעמיד לרשותך צוות מורים פרטיים שישוחחו איתך ויעזרו לך לשפר את הדיבור באמצאות הטלפון

מהיום לומדים ומשפרים את האנגלית גם בטלפון

כבר למעלה מחודש שמגזין Kosher English זוכה לתהודה רבה, מדי יום מצטרפים מאות מנויים חדשים. Kosher English הוא מגזין חינוכי כשר היוצא בכל שבוע, עם חדשות מישראל והעולם ומאמרים מגוונים בענייני השעה באנגלית קלה, העיתון גם כולל מדור עבודה ועסקים עם הכוונה למילים חשובות לעוסקים בתחומים שונים. לצד כל כתבה מילון – למילים קשות וכיצד הוגים אותן נכונה. בכל שבוע נהנית כל המשפחה מסקאלה רחבה של תוכן, סיפורים וחדשות בשפה אנגלית קלה. המערכת מורכבת מעובדים חרדיים, המחויבים לדעת תורה. על כל התכנים ב"כושר אינגליש" מפקחת ועדה רוחנית ואנשי חינוך.

ב Kosher English דואגים לכל המשפחה ולשם כך הוציאו את Snap , ירחון לילדים מבית הכושר אינגליש שיוצא אחת לחודש באנגלית קלה ומיועד לילדים בגילאי כיתות ה ח. העיתון - כולל 61 עמודי צבע ללא פרסומות עם כתבות בשלוש רמות על טבע, ארצות, כדור הארץ, מקומות בישראל, אנשים מיוחדים, עמודי תרגול ועוד.

כל מי שלומד שפה זרה יעיד על הקושי להגיע לרמה טובה של דיבור שוטף וספונטני. במסגרת תהליך הלמידה כדאי לתרגל את כל כישורי השפה: קריאה, הבנה, כתיבה ובייחוד דיבור. מסיבה זו החליטו בחברה, להעמיד לרשות הקוראים המעוניינים לשפר את – האנגלית צוות מורים פרטיים (מורים לגברים ומורות לנשים) שישוחחו עימם ויעזרו להם - לשפר את הדיבור טלפונית. הקוראים המנויים על השירות מוזמנים לבצע את אימון - הטלפוני בכל שעה בלי "לצאת מהבית", ההתקדמות מתבססת על הקצב האישי, ואין צורך בהתחייבות לקורס לטווח ארוך. יתרון נוסף ניתן להישאר "אנונימיים" ולא "לשבור את - השיניים" מול הקבוצה.

להצטרפות לשירותי הכושר אינגליש ולקבלת חודש ראשון חינם חייגו 4242*
ללמוד אנגלית טלפון שיפור שפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד