י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מתכוננות לחורף • הבורדו הוא השחור החדש

החורף כבר בפתח • רוצות לדעת מהו הטרנד העונתי? • אורית לבה חושפת את הסוד: כוכב העונה הוא צבע בורדו • משתלב יפה עם השחור, לחובבות הצבע השמרני, אבל גם עם צבעים שונים ומגוונים • מה מתאימים לגוון עור כהה, ומה לבהירות שבינינו ?

צילום: ארכיון
צילום: ארכיון



בין אם את טרנדית או לא, את בוודאי יודעת כי מידי עונה קיימת פלטת צבעים מרכזית העומדת
בשורה הראשונה ומסמלת את אותה עונה.

רגע לפני פתיחת העונה, מביאה אלינו הסטייליסטית אורית לבה את הסוד. לדבריה, עכשיו כשפריטי הסתיו חורף נמצאים כבר על הקולבים, קשה להתעלם מכך כי ה בורדו (לא אדום...) יהיה כוכב חדש העונה.

לדעתה, צבע הבורדו ממש מלווה הרגשה של חורף. הוא כזה צבע כבד, מסתורי ובעל משמעות רצינית כאילו רוצה לומר: אני כאן ואי אפשר להתעלם ממני.

ואכן כן, לבורדו אופי משלו ועם צבעי החורף החדשים כמו הכחול פטרול, החום קאמל, הירוק בקבוק, הסגול ירוק הזית והשחור הוא משתלב מצוין.



טיפים לחורף

• אז למי הוא מתאים מבחינת גוון העור?

תלוי בגוון. בורדו כהה מאוד יחמיא לכהות העור בעוד שהבורדו המעורב בגוונים דהויים יותר יחמיאו לבהירות.

• איך משלבים את הבורדו עם גוונים נוספים החורף?

הכול תלוי איך בא לך להראות בכל יום:

לז'קט או קרדיגן כפתורים בורדו עם חולצת כפתורים לבנה וחצאית - יתקבל המראה מחויט, נקי לכיוון הספורט - אלגנט.

לשילוב של חצאית עפרון בגוון הבורדו בתוספת סריג אובר סייז אפורמרושל ומגפון ניטים שחור - יתקבל הסגנון הרוקיסטי מעורב.

בא לך להראות דרמטית בערב חורפי או לכבוד שמחה? בחרי לך שמלה בגוון הבורדו, שדכי לה כפפות שחורות, מעיל דמוי פרווה בשחור ולסיום עקבי סטילטו שחורות או מגפון בעל חרטום מחודד עם ניטים.

בורדו ועוד

• אלו צבעים יתחברו בשמחה לצבע הבורדו?

ורוד עתיק, כחול נייבי וכחול פטרול, ירוק זית וירוק בקבוק, שחור, אפור, סגול, צהוב חרדל, אופוייט, ולבן.

כדאי ליצור הופעות לבוש מעניינות עם 3 ולפעמים 4 גוונים. מספיק שתבחרי לעצמך תיק, נעל, צעיף או כל אביזר אופנתי אחר בגוון הבורדו ותתאימי לו חצאית באחד מהצבעים שבחרת, חולצה בצבע נוסף שיתחבר למערכת וכבר יצרת לעצמך הופעת לבוש ייחודית.

לא רוצה להשקיע כל כך הרבה ובכל זאת להיות בעניין? רכשי לך אביזרים משלימים בגווני הבורדו האהובים עלייך וצרפי אותם כנקודת צבע אופנתית לכל הופעת לבוש שתבחרי. נעל, תיק, תכשיטים או צעיף - יעשו את העבודה מספיק טוב וזאת מבלי להכנע לטרנד בפריטי לבוש.

טיפ אופנתי: לא צריך תקציב גדול בכל פעם כדי להראות אופנתית ומיוחדת. אין זו חוכמה להיכנס לחניות, להוציא סכומים גדולים ושוב להיכנס להוצאות..החוכמה היא ליצור לעצמנו ממש ממלאי ארון הבגדים את אותם שילובים מעניינים כאלו שלא רואים על כל אחת, בתוספת פריטים קטנים מעשירים בצבעוניות האופנתית לכל עונה.

הצעה מיוחדת:

כמו תמיד, אורית תשמח להכיר את ארון הבגדים שלכן מקרוב, לנפות ולעצב עבורכן הופעות לבוש חדשות בתוספת אביזרים מעשירים שאביא איתי.

ארגון הופעות לבוש לאורך כל ימות השבוע, לעבודה, פגישות ואירועים מיוחדים, עצות לשדרוג המלאי הקיים ומתן טיפים ורעיונות הטובים רק לכן בהתאם לנתונים האישיים והאופי.

עריכת " רשימת קניות" חכמה מומלצת ופגישה בחניות האופנה תוך שימת דגש ללימוד אישי כיצד לקנות נכון בעתיד.

ערבי נשים וערבי נערות בסגנון סטייל ואופנה, עצות, שיתוף עם הקהל, שאלות ותשובות והמון רעיונות חדשים, שת"פ עם מעצבים, יצרני אופנה ויבואנים, קניינות אופנה ממוקדת ונכונה ועוד.

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463

סטייליסטית חורף בורדו אורית לבה טרנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד