כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

חשפו עצמות אדם בבית הקברות ופוטרו

עובדי שירות במועצה הדתית של קרית גת, חשפו לתדהמתם עצמות אדם מתגוללים במקום • הם הדליפו את המידע והתוצאה: פיטורין • המועצה הדתית: "הם פגעו בצנעת הפרט"

בית קברות. צילום: ארכיון
בית קברות. צילום: ארכיון

עובדי שירות במועצה הדתית קרית גת חשפו ליקויים קשים בבית קברות. עתה קיבלו הודעה על פיטוריהם.

עובדי שירות של המועצה הדתית בקרית גת גילו לתדהמתם ליקויים חמורים כולל עצמות אדם חשופות בבית הקברות. הם הדליפו את המידע ל- mynet.

אך עתה הודיעה המועצה על פיטוריהן.

"ראש המועצה הדתית בקרית גת, משה זריהן, הודיע למפקח מטעם הממונה על שירותם של העובדים שנשפטו לעבודות שירות כי המועצה לא תאפשר עוד את ריצוי עונשם בתוך גופי המועצה הדתית, זאת בשל התנהגות שאינה הולמת עובדי ציבור", מסרו מהמועצה הדתית.

לטענת המועצה, "החלה לחלחל בקרב עובדי חברת קדישא מן המניין התנהלות של עצלנות יתר, בעיות משמעת ואי ציות לממונים. ראש המועצה התריע בפני עובדי השירות על העובדה שהם הגורמים לכך והתריע בפני העובדים מן המניין כי לא יסכים עוד להתנהלות מעין זו".

מהמועצה הדתית נמסר כי "הקש ששבר את גב הגמל היו מקרים בהם עובדי השירות מצאו דרך להתבטא על הנעשה בבית העלמין גם בפני אנשי תקשורת, בניגוד לנהלים ותוך פגיעה בכבוד המת, כולל צילומים שהתגלו בבית העלמין ושהצנעה יפה להם זאת מתוך הקפדה שעובדי ציבור ישמרו על מידע בידם בשל העסקתם בגוף ציבורי".
בית קברות עצמות כבוד המת קרית גת מועצה דתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד