ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

טרגדיה במודיעין עילית • ילד בן 4 נמצא ללא רוח חיים לאחר שנשכח ברכב

מלמד הציע להוריו של הילד חיים חנוך העניך בוימל ז"ל בן ה-4, להסיעו לתלמוד-תורה - ויצא מרכבו מבלי שהבחין כי הוא נעול בתוכו • כשחזר בצהריים גילה: הילד נחנק למוות • לאחר חקירת ההורים, שחררה המשטרה את גופת הילד • הנהג נעצר בחשד לרשלנות: "היה בהיסטריה" • תמונות מהזירה

צילום: חדשות 24
צילום: חדשות 24



ברחוב שדרות יחזקאל במודיעין עילית נמצא הילד חיים חנוך העניך בוימל ז"ל בתוך רכב, כשהוא ללא רוח חיים.

היום, בשעה 13:03 בצהרים, התקבל דיווח במוקד מד"א מרחב איילון על ילד בן 4.5 שנמצא בתוך רכב ברחוב בשדרות יחזקאל, כשהוא ללא דופק וללא נשימה. ד"ר יחיאל לין, מתנדב ב'איחוד הצלה', הוזעק מהמרפאה המקומית וחתם על טופס קביעת מוות.

מפרטים ראשוניים עולה, כי הילד, בן למשפחה מחסידות באיאן, הלומד בתלמוד-תורה כלל חסידי בעיר, נסע מביתו ללימודים עם נהג, העובד לפרנסתו כמלמד בתלמוד-תורה ברסלב, שהסיע מדי בוקר כמה ילדים בהתנדבות למקום הלימודים.

הבוקר חשב הנהג לתומו שכל הילדים יצאו מהרכב. אך כעבור מספר שעות, כשחזר לרכבו, הוא גילה לתדהמתו שהילד נשכח ברכב כשחלונותיו סגורים, וכך נחנק למוות.

הוריו של הילד תושאלו על-ידי המשטרה. נהג הרכב עצור בתחנת משטרת מודיעין, בחשד לרשלנות.

"קיבלתי קריאה מאחד הפועלים הערבים שעובד אצלי באתר בנייה ממול", מספר הקבלן יהודה הרציג, המשמש כחובש 'איחוד הצלה'. "הפועל סיפר שראה אדם פותח דלת של הרכב, מוציא משם ילד ומשכיב אותו על המדרכה. זה היה נראה לו חשוד, ובעקבות כך התקשר אלי. הייתי באתר בנייה ממול, והגעתי תוך זמן קצר למקום. מצאתי ילד כבן 5 כשהוא מוטל על המדרכה, ללא דופק ונשימה. ניסינו בכל זאת לבצע פעולות החייאה, אבל רופא קבע את מותו".

נהג הרכב שהילד היה ברכבו לא היה מסוגל לדבר. "הוא היה בהיסטריה והחל לבכות ולזעוק, הוא היה מאוד סהרורי, לא הצלחתי להחליף איתו מילה", אמר.

שמואל סגל, מפקד זק"א מודיעין עילית, אמר ל'בחדרי חרדים', כי יצא עם גופת הילד באמבולנס זק"א לעבר ירושלים, ובדרך נפגש עם ניידת של מחלקת זיהוי פלילי. לאחר מכן, הרופא שקבע את מותו תושאל אף הוא. "אני כבר בדרך לבית ההלוויות שמגר".

הלוויתו של הילד חיים חנוך העניך בוימל ז"ל תיערך בשעה 18:00 בבית ההלוויות שמגר, ומשם ילווהו בני משפחתו בדרכו האחרונה לבית החיים הר הזיתים.

אתמול (רביעי) הגיעו לתחנת המשטרה בנהריה זוג הורים שהתלוננו שבנם בן ה-4 בעל הצרכים המיוחדים לא הגיע לגן, למרות שהם שלחו אותו בהסעה כמדי בוקר.

בירור מהיר העלה כי בנם נשכח מספר שעות ללא השגחה ברכב ההסעות. הילד נמצא בריא ושלם והושב להוריו. נהג ההסעות וכן המטפלת המלווה זומנו לחקירה. נגד הנהג והמטפלת יוגש בקרוב כתב אישום בגין הזנחת קטין.

צילום: ישראל הולצברג - סוכנות הידיעות "חדשות 24"











מודיעין עילית רכב חנק מוות טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 60 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד