י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

"המלמד בוכה כל הזמן" • יובא ב-11 לבית המשפט

עופר ברטל, פרקליט המלמד ששכח ברכבו את הילד שנפטר, מדבר • על מרשו: "מלמד מצטיין, ערכי" • החקירה: "הוא לא מסתיר כלום" • ב-11:00 יובא להארכת מעצרו

המכונית בה אירע האסון
המכונית בה אירע האסון

"הנהג המום וכואב", כך אומר עורך הדין עופר ברטל, המייצג את המלמד ששכח ברכבו את הילד חיים חנוך העניך בוימל ז"ל בן ה-4 ממודיעין עלית. "בכל עת שהוא דיבר איתי - הוא משתתף בצערה של המשפחה, ומדבר רק עליה, עד כמה היא מסכנה".

ברטל סיפר, כי בשעות שלאחר האסון יצא לו לשמוע על דמותו של הנהג משותפיו לעבודה ומקרוביו. "הוא מלמד מצטיין, אדם ערכי, והסיפור הכואב פוגע בו בצורה איומה, הוא בוכה כל הזמן ומאד קשה לו".

המלמד, בן 22, אב לשתי בנות, חסיד ברסלב, נחקר בתחנת משטרת מודיעין עד שעות הערב המאוחרות של יום חמישי. אחר-כך הועבר הנהג למגרש הרוסים. מחר, בשעה 11:00 בבוקר, הוא יובא לבית המשפט להארכת מעצרו.

עוד בנושא:
טרגדיה במודיעין עילית • ילד בן 4 נמצא ללא רוח חיים לאחר שנשכח ברכב

ברטל גם התייחס להצהרות המשטרה באשר להגשת כתב אישום. "בדרך כלל לא מקובל להגיש אישום באופן מיידי, אבל זה בהחלט אפשרי. החקירה מאוד פשוטה, כי הוא משתף פעולה עם החוקרים ומספר על הכל, מבלי לנסות להסתיר דבר".

עו"ד ברטל סיפר עוד כי בעבר יצא לו לטפל בשני מקרים דומים. "תמיד אלו מקרים איומים, לא פחות ממקרה זה. אך כל מקרה משפטי הוא שונה ממשנהו. היו תיקים שנגמרו במאסר והיו תיקים שהסתיימו בעבודות שירות".

לסיום אמר: "יש הרבה שיקולים שצריכים לבוא בחשבון בחקירה כזו, מקווה שהפרקליטות לא תנהג בפזיזות".

היום (ה), בשעה 13:03 בצהרים, התקבל דיווח במוקד מד"א מרחב איילון על ילד בן 4.5 שנמצא בתוך רכב ברחוב בשדרות יחזקאל, כשהוא ללא דופק וללא נשימה. ד"ר יחיאל לין, מתנדב ב'איחוד הצלה', הוזעק לזירה מהמרפאה המקומית וחתם על טופס קביעת מוות.

מפרטים ראשוניים עלה, כי הילד, בן למשפחה מחסידות באיאן, הלומד בתלמוד-תורה כלל חסידי בעיר, נסע מביתו ללימודים עם נהג, העובד לפרנסתו כמלמד בתלמוד-תורה ברסלב, שהסיע מדי בוקר כמה ילדים בהתנדבות למקום הלימודים.

הבוקר חשב הנהג לתומו שכל הילדים יצאו מהרכב. אך כעבור מספר שעות, כשחזר לרכבו, הוא גילה לתדהמתו שהילד נשכח ברכב כשחלונותיו סגורים - ונחנק למוות.

הלוויתו של הילד חיים חנוך העניך בוימל ז"ל התקיימה בשעה 18:00 בבית ההלוויות שמגר, ומשם לווהו בני משפחתו בדרכו האחרונה לבית החיים בהר הזיתים - שם נטמן.


מודיעין עילית רכב עופר ברטל ילד חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד