ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

פיצוץ באלעד באישון ליל • ניסיון לפגוע בחבר עירייה?

בשעות הלילה המאוחרות נשמע פיצוץ עז ברחוב אבן גבירול באלעד • מקור הפיצוץ: חזיז שהושלך ליד ביתו של חבר עירייה • ניסיון לפגיעה או משחק ילדים?

פיצוץ באלעד באישון ליל • ניסיון לפגוע בחבר עירייה?

הלילה (ד) סמוך לשעה 1:20 התקשר אדם למשטרת אלעד, ודיווח כי שמע קול נפץ ברחוב אבן גבירול בעיר.

דקות אחדות קודם לכן התעוררו עשרות מתושבי רחוב אבן גבירול באלעד מפיצוץ עז שהחריד את אזור מגוריהם. "עוצמת הפיצוץ הייתה כה גדולה", תיארו, "שילדים רבים התעוררו מחמתו". אחרים טענו כי הפיצוץ הזכיר להם את עוצמת הפיצוצים בעונת הפיגועים הגדולה. אלא שאיש לא ידע מהו מקור הרעש.

מספר עדי ראייה ששהו ברחוב אותה שעה, טענו כי ראו במקום מסויים - עליו ידעו להצביע - פטריית אש ועשן גדולה. אחרים הוסיפו שגם ראו רכב לבן בורח מהמקום בחריקת צמיגים צורמנית.

למקום הוזעקה משטרה, אלא שגם השוטרים לא ידעו להסביר בדיוק את מקור הפיצוץ. הלחץ החל לגבור כשהתברר כי ממש בבניין הסמוך, מתגורר אחד מחברי העירייה, שנכנס ברגע הפיצוץ לדלת ביתו.

חשוב לציין כי הכניסה לבית היא לא מחדר המדרגות אלא כניסה פרטית בקומת הקרקע, מטרים ספורים מהמקום עליו העידו כולם כי ראו שם את הבזק האור והעשן.

רק לאחר כחצי שעה, הגיע למקום חבלן משטרה. הוא דווקא הצליח למצוא את השרידים של החזיז העוצמתי שהרעיש בעוצמה רבה כל כך. השגרה שבה לרחוב, אולם השאלה נותרה פתוחה. האם אכן מישהו כיוון לפגוע באותו חבר עירייה או שמא מדובר בצירוף מקרים בו מספר נערים החליטו לחמוד לצון לתושבי הרחוב, ללא קשר לזהותם ותפקידם.

מפקד משטרת אלעד רונן סבן, אמר בשיחה ל'בחדרי חרדים', כי בעקבות פנייה טלפונית הגיעה למקום ניידת משטרה וחבלן משטרתי. החבלן איתר שאריות של נפץ קטן פשוט של ילדים. עוד הוסיף, כי עד כה לא הוגשה תלונה בעניין.









אלעד נפץ אבן גבירול חבר עירייה חבלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד