י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מהומה בעיריית ירושלים • משטרה בישיבת המועצה

עימות חריף בין ראש העיר ירושלים ניר ברקת לחבר המועצה מהאופוזיציה מאיר תורג'מן, בשל סירובו של ברקת להגיב לשאילתא של תורג'מן, הסתיים רק בעזרת השוטרים

ניר ברקת. צילום ארכיון
ניר ברקת. צילום ארכיון

מהומה התרחה היום (ה) בישיבת המועצה שהתקיימה בעיריית ירושלים: חבר המועצה מאיר תורג'מן, הציג שאילתה בפני ראש העיר ניר ברקת, האחרון בחר להתעלם מהשאילתה. חבר המועצה לא נכנע, הפריע להתנהלות הישיבה ובתגובה הזמין ראש העיר את המשטרה, מה שיצר עיכוב של קרוב לשעה בישיבה.

תורג'מן טוען כי הציג בפני ראש העיר שאילתה שעסקה בנושא נכסי עיריית ירושלים, "כיו"ר ועדת הביקורת רציתי לדעת תשובות לשאלות כמו כמה נכסים יש לעירייה? כל כמה זמן מבקרים בהם?" הוא אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

ברקת בחר להתעלם מהשאילתה שהציג בפניו תורג'מן. האחרון הפריע להתנהלות הישיבה ובתגובה, ראש העיר הודיע כי הוא אינו ממשיך את הישיבה ויצא ללשכתו. בנוסף הזמין ברקת את המשטרה, וזו שכנעה את תורג'מן לצאת מן האולם.

רק כעבור שעה של שכנוע, עזב חבר המועצה את האולם והישיבה נמשכה.

אך כעבור מספר דקות, חזר תורג'מן לאולם המועצה ודרש מראש העיר לחזור על חלק מהנושאים שדיבר עליהם בזמן שלא נכח. דקות אחדות חלפו וראש העיר עזב את האולם, לדבריו בשל אירוע חשוב בו עליו להשתתף, וממלא מקומו קובי כחלון החליף אותו.

"היום התביישתי שאני חבר מועצה", סיכם תורג'מן. "כזה שסותמים לו את הפה כשהוא אומר דברים שלא נוחים לניר ברקת". הוא הוסיף כי הוא "מודה לכל חברי המועצה שתמכו בי. והביעו את הגועל נפש שלהם מראש העיר שהוכיח היום כי אסור שיישאר בתפקידו".
עירייה תורג'מן ניר ברקת משטרה מהומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד