י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ביקור היסטורי: הגראי"ל שטיינמן לכינוס חיזוק בפריז • סיקור נרחב

הקהילה החרדית בפריז ערוכה לקראת ביקורו של הגראי"ל שטיינמן • הגראי"ל היה אמור לצאת כבר בשעות הבוקר המוקדמות לצרפת - אולם לא חש בטוב וטיסתו התעכבה • לבסוף יצא הגראי"ל מביתו בשעה 10:00 • מי יקבל את פניו בפריז? • ומי המקורבים שזכו להתלוות לנסיעה? • גלריה ווידאו

בדרך לפריז. הגראי"ל שטיינמן
בדרך לפריז. הגראי"ל שטיינמן



טיסתו של הגראי"ל שטיינמן לפריז נדחתה הבוקר בשעה, שכן הגראי"ל לא חש בטוב והיה זקוק למנוחה.

המטוס היה אמור להמריא בשעה 9:30 וכעת נדחתה הטיסה. בשעה 10:00 יצא הגראי"ל מביתו לשדה התעופה.

הגראי"ל המריא במטוס פרטי הממומן על ידי נגיד מצרפת. מי שלקח את הגראי"ל לשדה התעופה הוא היועץ הרפואי יוסי ערבליך. לשדת התעופה גם הגיעו ללוות את הגראי"ל חברי הכנסת גפני ומקלב.



מסעו של הגראי"ל היום בקרב הקהילה החרדית בפריז הוא כנס חיזוק לקראת הימים הנוראים, שיתקיים באולם ענק בפני אלפים מיהודי העיר.

הביקור מתקיים לבקשת 'קהילת היראים' בפריז בראשות הגאון רבי יצחק כץ, ראש מוסדות 'יד מרדכי' וראש הישיבה הגדולה ביותר בפריז, שביקש מהגראי"ל להגיע ולחזק את הקהילה, הגר"י כץ גם יקבל את פניו של הגראי"ל בפריז.

למטוס הפרטי יצטרפו מקורביו: בנו הגאון רבי משה שטיינמן, הגאון רבי יוסף אפרתי, נכדו הרב דוד שפירא, הרב יצחק רוזנגרטן, הרב משה יהודה שניידר, הרב איסר שוב, ישראל פרידמן, הרב יעקב וירז'בנסקי, הרב אשר שטיינמן, נכדו יעקב ברלין, חיים כהן המקורב לנגיד רפאל הררי, ורופאו האישי של הגראי"ל הד"ר יוסף ארדי.










צילום: משה גולדשטיין, מגזין 'הציבור החרדי'















הגראיל שטיינמן פאריז צרפת חיזוק מטוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד