כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ערבי תקף עם טרקטור קבלן חרדי • "כמו פיגוע"

נחמן לנגר, פקח בנייה, הגיע לרחוב הרב שך בביתר עלית, ונחסם בידי נהג טרקטור ערבי • "הוא סגר עליי, הרים את הכף ולא נתן לי לזוז. הרגשתי ממש כמו בפיגוע"

הטרקטור, צילום חדשות ביתר ב-whatsapp
הטרקטור, צילום חדשות ביתר ב-whatsapp

תקיפה בלתי שגרתית בביתר עילית: סכסוך בין קבלן חרדי לערבי העובד בפרויקט בניה בעיר כנהג טרקטור, הוביל לתקיפה של החרדי, כאשר נהג הטרקטור ניסה לפגוע בו וחסם את דרכו.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', היישר מבית החולים 'שערי צדק', אומר הקבלן: "חשבתי שהולך לקרות לי משהו. זה היה כמו לינץ' אמיתי".

האירוע התרחש קצת אחרי השעה 11:00 בבוקר, כאשר נחמן לנגר, פקח בנייה, הגיע לרחוב הרב שך, שם מוקמת שכונה חדשה. ככל הנראה על רקע סכסוך בין השניים, חסם הערבי שנהג בטרקטור את רכבו של לנגר, הרים את כף הטרקטור - ואיים להלום עמה ברכב.

האירוע נמשך מספר דקות, כאשר לנגר מנסה למצוא דרך מילוט - ללא
הצלחה. "הוא סגר עליי עם הטרקטור, הרים את הכף ולא נתן לי לזוז עם הרכב או לצאת ממנו", הוא מספר בשיחה מבית החולים, שם עבר בדיקות. "הרגשתי שהולך לקרות משהו, ממש כמו פיגוע".

אחיו, צבי אריה, קבלן בעיר סיפר: "קיבלתי טלפון מעובדים נוספים שהיו באזור. נלחצתי והבנתי שברוך ה' נס אירע כאן, ושום דבר לא קרה. כרגע הוא עובר בדיקות בבית החולים, כיוון שהוא סובל מחרדות קשות, כתוצאה מהסיוט שעבר עליו. מקווים שבהמשך הוא ישתחרר לביתו".

עד כה לא הוגשה תלונה במשטרה. לדבריו, כדי לשמור על יחסים טובים יותר עם העובדים הערבים הפועלים באתרי בנייה ופרויקטים שונים בעיר. "יש העדפה לסיים את הסכסוך הזה מבלי לערב את המשטרה, לצד דרישה שאותו עובד לא יכנס לעיר פעמים נוספות".
ביתר עילית טרקטור נחמן לנגר ערבי סכסוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד