א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

מתחם שוק רמלה-לוד בי-ם: מעצרים בחשד לסחיטת בעלי דוכנים

בשוק רמלה לוד נעצרו תשעה בני אדם בחשד לסחיטת בעלי דוכנים • בצפון נעצרו שלשה בחשד להונאה • ואילו באשקלון נעצרו שלושה שניהלו בית הימורים

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

יחידת יהלום של רשות המיסים בשיתוף עם כוחות משטרה פשטו הבוקר (ב) על מתחם שוק רמלה לוד בירושלים ועצרו 9 גברים בחשד לסחיטת בעלי דוכנים, בצפון נעצרו שלושה בחשד להונאת חברות, ובאשקלון נעצרו שלושה בחשד שניהלו בית הימורים בדירה בעיר.

שוטרי היחידה המרכזית ירושלים בשיתוף יחידת יהלום ורשות המיסים פשטו בשעה 10:30 על שוק רמלה-לוד שבמתחם הרכבת בי-ם, לביצוע מעצרים וחיפושים של כמה גברים יהודים השולטים במקום והחשודים בסחיטת דמי חסות מבעלי בסטות אחרים בשוק, העלמת הכנסות והלבנת הון.

החקירה ביחידה המרכזית החלה לפני כמה חודשים בעקבות מידע שהתקבל על סחיטת דמי חסות והעלמות הון בשוק רמלה-לוד. אנשי יחידת יהלום ברשות המיסים שותפו בחקירה ועם אימות המידע המודיעיני הוחלט בפתיחת חקירה גלויה.

עד כה ישנם 9 חשודים, בהם 3 אחים, נערכים חיפושים בדירותיהם בעיר וכן הוחרמו מחשבים וציוד שונה, במשטרה אומרים כי צפויים מעצרים נוספים.

באותה השעה, כוחות גדולים של בלשי וחוקרי ימ"ר מחוז צפון יחד עם רשות המיסים, פשטו על מספר מתחמים, בחשד שמפעיליהם ניהלו עסקים להימורים והלבנת הון במשך מספר שנים, וגרפו מליוני שקלים לחשבונותיהם.

במהלך הפשיטה נעצרו שני חשודים, המחזיקים בהון ורכוש רב אשר נרכש על פי החשד מכספי ההימורים. ברשותם חוות סוסים במושב בן עמי. בחווה כ-50 סוסים. השווי המוערך של כל סוס נע בין 75,000 ל-200,000 דולר. בנוסף החשודים מחזיקים ברשותם בתים, כלי רכב מסוגים שונים וחשבונות בנק. כל אלה ייתפסו לצורך חילוט. בשלב זה הוחרמו חמישה כלי רכב, כחצי מליון שקלים במזומן וכ-40 סוסים. בהמשך תיבדק גם החרמת בתים ונכסים נוספים, כספות בנק ועוד.
בסה"כ נפתחו נגדם 15 תיקים בחשד להימורים והלבנת הון. החשודים נעצרו ויובאו היום בצהריים להארכת מעצר בבית המשפט בנצרת.

אך זה לא הכל, היחידה למאבק בפשיעה כלכלית להב 433 זרוע כללית, עצרה הבוקר שלושה חשודים בחשד לעבירות הימורים וניהול הימורים בדירה באשקלון בהיקפים כספיים גדולים. אחד העצורים החשוד כי ניהל את ההימורים במקום הוא נהג תחבורה ציבורית. החקירה החלה לפני מספר שבועות בעקבות מידע, ולפני כשבוע ערכה היחידה פשיטה על הדירה, בה נחקרו מהמרים ונתפסו כספים. העצורים, בהם מנהלי המקום ובעל הנכס, יובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשל"צ. בחיפוש שנערך בדירה נתפסו כספים וסמים. צפויים מעצרים נוספים.
ירושלים רשות המיסים מעצרים אשקלון הונאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד