י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חורף מנצנץ: קולקציה יוקרתית, מבריקה ועשירה

מהו הטרנד המצפה לנו לקראת הסתיו והחורף המתקרבים והולכים? • תם עידן הפשטות • בגדים הכוללים אביזרים מתוכשטים מתוחכמים ועשירים • אורית לבה עם טור סטייל

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי



אז איזה עוד טרנד חדש מצפה לנו לקראת סתיו חורף הקרוב? הסטייליסטית אורית לבה מסכמת במשפט אחד קצר: תם עידן הפשטות!!

העונה, היא אומרת, לא נוכל להתעלם מהעובדה כי הבגדים - כולל האביזרים הנלווים - רובם ככולם מתוכשטים, מתוחכמים ועשירים במראם.

"אין זה סוד כי עוד בתקופות ההיסטוריה נחשבו אבני החן, הזהב ורקמות הזהב כסמלים המסמלים מעמד אצולה. ואכן, לקראת החורף הקרוב, מעצבי העל הושפעו מתקופות אלו והקולקציות עוצבו בסגנון יוקרתי.

"בתצוגות השונות ניתן היה לראות לא מעט את טרנד האבנים המבריקות בסגנון התכשיטים הכבדים במגוון צבעוני או באבנים שקופות כמעט על כל פריט לבוש או אביזרים משלימים: חולצות, צווארונים עשירים, שמלות, ז'קטים נעליים תיקים, חגורות וכפתורים הנראים ממש כמו תכשיטים.

"גם הטי שירט הלבנה, אינה עומדת עוד מיותמת פשוטה וחלקה, אלא תופסת שדרוג עליון לכיוון יוקרתית ומתוכשט".

• אז איך ומה לובשים עם טרנד הביגוד המתוכשט?

"שם המשחק: א י ז ו ן !! אם החלק העליון שלך, ז'קט או קרדיגן זרוע באבנים מבריקות, שדכי להם פריטים בסיסיים, אפילו כאלו שיהיו בייסיקים לגמרי, וזאת כדי לתת במה מרכזית אחת לאותו פריט מבריק שבחרת. גם הנעל והתיק שלך במקרה זה יהיו רגועים ורצוי בעלי צבע אחיד כדי לא ליצור עומס יתר.

אם בחרת ללבוש חלק עליון מתוכשט, כמובן שזהו המענה שלך לגבי שרשרת או צעיף. אין צורך בהם, אך זוג עגילים בעלי נוכחות ישלימו את הסגנון העשיר.

גם בזירת האביזרים, נוכל לצפות החורף בתיקים מרובים באבנים מבריקות היוצרות את אפקט היהלומים. במקרה זה רצוי כי הביגוד שלך יהיה סולידי ורגוע, או עשוי מאותם חומרים המשלימים את הסגנון: תחרות, שיפון, קטיפות או ברוקרדים בסגנון המאות הקודמות ובתי המלוכה.

בחנויות הנעליים תתכונני למתקפה שלמה של המון מגפונים, נעלי סירה, נעליים שטוחות (לאופר - במקום נעלי הבלרינה הקלאסית). עקבי סטילטו ופלטפורמות מתוכשטות הן בעקבים או בחזית הנעל או המגף. ניטים, אבנים קטנות מבריקות שקופות וצבעוניות פשוט יעטפו לכן את כף הרגל ויצרו עבורכן את ה'וואו' לכל הופעת לבוש.

במקרה זה, הייתי ממליצה ללבוש דווקא חצאית הנותנת תחושה פשוטה וזרוקה בתוספת טי שירט חלקה בצרוף ז'קט מחויט. את יכולה להיות בטוחה כי הנעל שלך תעשה את כל העבודה.

כעיקרון, אם בחרת בפריט מתוכשט בהופעת הלבוש שלך, תני לו את הבמה המרכזית, אל תנסי להעמיס עוד אלמנטים בדפוסים רועשים, גזרות מסורבלות או כל פריט המתחרה כביכול באוטו פריט מתוכשט שבחרת".

עוד רעיונות לבוש? סגנון חדש וסטיילינג אישי מנצח?

אורית תשמח להכיר את ארון הבגדים שלכן, לנפות, לייעץ ולשדרג הופעות לבוש לכל ימות השבוע. יום כיף עם סטייליסטית, רעיון מיוחד ומקורי כמתנת יום הולדת לכולם ועצות אישיות כיצד לקנות יעיל, נכון וייחודי גם כשהתקציב מועט, והכל בהתחשב במבנה הגוף, האופי והסגנון.

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463

סטייל חורף אופנה מתוכשטת אורית לבה טרנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד