י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

על קצה המדף: כך תתלבשי לכבוד החג

איך עוברים את החגים בשלום מהבחינה הכלכלית וגם מצליחים לרכוש ביגוד חדש? • לא חייבים לחדש את המלתחה, אפשר להתחדש גם בלי להוציא כסף גדול • עדי בורג עם כמה רעיונות

על קצה המדף: כך תתלבשי לכבוד החג

ראש השנה בפתח, את ארוחות החג את מכינה, את קונה עבור כל אחד מהילדים בגדים חדשים, אבל שכחת את עצמך. שכחת לקנות לעצמך בגדים, או שבעצם התפנית לקנות בגדים, השקעת ממיטב כספך ועדיין, את לא מרגישה בנוח. הבגדים לא יושבים בדיוק כמו שרצית, פשוט לא נוח לך.

כאן נכנסת לתמונה הסטייליסטית עדי בורג, ויש לה בהחלט מה לגלות לך: אפשר לעבור בשלום את החגים בלי לפשוט את הרגל, כל זאת בעזרת 10 פריטי בייסיק בלבד!

שימי לב: את לא צריכה מלתחה ענקית כדי להראות במיטבך. אותו פריט עם תוספת נכונה של אקססוריז יכול לשרת אותך בכל שעות היום וגם להפוך לבשורה אופנתית באירועי החג הבאים עלינו לטובה. הטיפים של עדי בורג בהחלט יוציאו ממך את המיטב.

בכתבה הבאה נציג על קצה המזלג מה אפשר לעשות עם פריטי הבייסיק בארון - שהופכים בסטיילינג המתאים למצעד אופנתי מפרגן, רבגוני ומחמיא. וזה רק חלק ממה שהמלתחה שלך יכולה לעשות.

1. שמלה שחורה - פריט שימושי לכל אחד מימי החג, ובתוספת אלגנטית של חגורה דקה במותן, הופכת לשמלת ערב מחמיאה בקישוט עגילים ושרשרת תליון.

2. חולצה לבנה מכופתרת - החברה הטובה שלנו שמשתלבת תמיד עם חצאית עיפרון ונעלי עקב, אך הופכת לקוריוז אופנתי – בתוספת חגורת משי מבד מבריק וחגיגי.

3. ז'קט שחור מעל לחולצה לבנה. הז'קט השחור מלווה אותנו בתקופה זאת כאשר שינויי מזג האוויר נותנים את אותותיהם אך בשילוב חולצה בגוון תואם וחצאית מלאת חיות וצבע, גונב את ההצגה.

4. חולצת בייסיק עם חצאית פרחונית, מתחת לז'קט קלאסי או בשילוב ג'ינס לימי חול המועד. חולצת הבייסיק מלווה אותנו כל היום.

5. חצאית שחורה משתלבת היטב עם חולצות וטופים ומצילה אותנו תמיד בשילוב עם חולצה מיוחדת לכל החגים והאירועים הקרובים.

6. שמלת אחה"צ בהירה בגוון חלק וגזרה ישרה ומחמיאה, סוללת לנו את הדרך לאינסוף משחקים עם השמלה של אחר הצהריים, בצרוף שרשרת ארוכה, סרט בשער, חגורת עור מיוחדת וכיד הדמיון הטובה.

7. שמלה יומיומית תראי מה חגורת מותן בגוון תואם יכולה לעשות. ולא לשכוח להשלים את האמירה עם נעליים תואמות.

8. קרדיגן שחור מעל לחולצות הבייסיק, כתוספת לשעות הקרירות בלילה או כמשלים הופעה צבעונית למשך היום. הקרדיגן שלנו אף פעם לא מפסיק לעבוד.

9. של - תמיד כיף להתעטף בבשורה אופנתית: מעל לטוניקה בבוקר, כצעיף מלא נוכחות לשעות אחה"צ או כתוספת משלימה לשמלת הערב.

אז לפני שאת קונה חשוב שתדעי, שבשביל להתלבש נכון ולהיראות במיטבך צריך בסך הכל 10 פריטי לבוש כדי לעבור את עונת החגים בשלום בלי לפשוט את הרגל.
חגים ביגוד אביזרים סטייליסטית עדי בורג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד